;
coinex

مشخصات گلکسی نوت اف ای منتشر شد؛ گوشی هوشمندی برآمده از دل گلکسی نوت 7

مشخصات گلکسی نوت اف ای منتشر شد؛ گوشی هوشمندی برآمده از دل گلکسی نوت 7
ماه ژوئن از راه رسیده و کم کم انتظار می رود تا سامسونگ نسخه مرمت شده از گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه کند. اولین شایعات ادعا کردند که این دستگاه با نام گلکسی نوت 7 آر معرفی خواهد شد؛ اما به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد این اسمارت فون با نام گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) خوانده خواهد شد. FE مخفف Fandom Edition به معنای نسخه طرفداران است.

پیش از این اعلام شده بود که گلگسی نوت 7 آر با قیمت 625 دلار وارد بازار خواهد شد و اکنون گلکسی نوت اف ای در یکی از سایت‌های خرده فروشی کره با همان قیمت 625 دلار قرار گرفته است. لیست منتشر شده از مشخصات گلکسی نوت FE می‌گوید که این دستگاه از طریق اپراتورهای کره ای در دسترس کاربران این کشور قرار خواهد گرفت.

در کنار قیمت این دستگاه، برخی مشخصات گلکسی نوت اف ای نیز ظاهر شد. این فبلت دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی با لبه های منحنی خواهد بود که از رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل پشتیبانی کرده و از چیپست اگزینوس 8890 قدرت می‌گیرد.

گلکسی نوت اف ای

این پردازنده با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود. ارتقا حافظه از طریق کارت میکرو اس دی نیز مقدور است.

در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی جای گرفته و برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات گلکسی نوت اف ای می‌توان به پورت یو اس بی نوع C، اسنکر عنبیه چشم، سنسور اثر انگشت، کد حفاظتی IP68، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو و باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات گلکسی نوت اف ای

چندی پیش تصاویری از گلکسی نوت اف ای منتشر شد که یک حرف آر با حروف درشت بر پنل پشتی آن حک شده بود و نشان می‌داد که این دستگاه، یک نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت 7 است.

سامسونگ در توضیح تغییر نام این دستگاه می‌گوید که حرف آر نشان دهنده refurbished edition و به معنی نسخه تعمیر شده بوده و این کلمه، خود یادآور خاطرات تلخ کاربران سامسونگ با اتفاقات ناگواریست که برای گلکسی نوت 7 اتفاق افتاد. به خاطر همین بار معنایی منفی، سامسونگ گلکسی نوت 7 آر را به گلکسی نوت اف ای تغییر نام داد. این فبلت جدید تاکنون گواهینامه های لازم همچون FCC، Wi-Fi Allianceو Bluetooth SIG را دریافت کرده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر