;
coinex

آنر 9 هواوی در 22 خرداد در شانگهای رونمایی خواهد شد

آنر 9 هواوی در 22 خرداد در شانگهای رونمایی خواهد شد

پیش از شایعات گوناگون بیان می کردند که هواوی آنر 9 قرار است در تاریخ 30 خرداد (20 ژوئن) رونمایی شود اما با اخبار واصله جدید احتمالا این معرفی زودتر اتفاق می افتد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکرا همراه باشید.

یک پوستر لو رفته از مراسم معارفه این گوشی نشان می دهد که آنر 9 هواوی در 22 خرداد در شهر شانگهای چین رونمایی و معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از آنر 9 هواوی - یک پوستر لو رفته از مراسم معارفه این گوشی نشان می دهد که آنر 9 هواوی در 22 خرداد در شهر شانگهای چین رونمایی و معرفی خواهد شد.
پوستر لو رفته از مراسم رونمایی از آنر 9، تاریخ رونمایی از آنر 9 هواوی را نشان می دهد.

این پوستر شامل یک عدد 9 بزرگ در وسط تصویر بوده که با لوگوی معروف برند آنر که نشان دهنده ساختار دو دوربینه این گوشی است، همراه شده است. در زیر این عدد نیز، تقریبا چنین شعاری نوشته شده است: “زیبا و رنگارنگ” که به گزینه های مختلف رنگی به همراه پرتوهایی در طراحی آن اشاره می کند (برای مشاهده اندازه واقعی تصاویر گوشی هواوی آنر 9، روی آن ها کلیک کنید).

پس از آن نیز این تصویر جزئیات بیشتری از تاریخ و مکان برگزاری مراسم رونمایی از این محصول به ما ارائه می دهد و به نظر می رسد این رونمایی در مرکز کنفرانس های بین المللی شانگهای برگزار خواهد شد.

براساس اطلاعات لو رفته قبلی مشخصات گوشی هواوی آنر 9 شاهد بهبودها و ارتقاهای جزئی نسبت به گوشی آنر 8 بوده اما غافلگیر کننده ترین نکته درباره آنر 9، حذف جک هدفون از این گوشی است.

اخبار تکنولوژی را با تکرا دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر