;
coinex

لوگو یوبی سافت برای اولین بار در 14 سال گذشته تغییر کرد

لوگو یوبی سافت برای اولین بار در 14 سال گذشته تغییر کرد

شرکت بازی سازی یوبی سافت از لوگو جدیدش رونمایی کرد. این لوگو نمونه بهبود یافته و بدون رنگ لوگو مارپیچی شکل قبلی‌اش است و طراحی آن نیز مسطح است.

این اولین تغییر لوگوی این شرکت فرانسوی از سال 2003 است؛ این شرکت در این سال از اولین لوگوی چرخشی‌اش رونمایی کرد. این لوگو دارای سه قسمت و رنگ آن هم آبی رویال بود. این لوگو جدید چهارمین لوگو در تاریخچه این شرکت است و اولین لوگو آن هم که در زمان تاسیس شرکت یعنی سال 1986 طراحی شد، دارای رنگ صورتی جیغ و سبک دهه هشتادی بود. در زیر می‌توانید تغییرات لوگو یوبی سافت را مشاهده کنید.

لوگوهای یوبی سافت در گذر زمان
لوگوهای یوبی سافت در گذر زمان

یوبی سافت گفته که لوگو جدیدش را به سبکی “مدرن، مینیمالیست و تک رنگ”، باز طراحی کرده است. طراحی مسطح یا فلت هم امروزه مد و همه گیر شده است. یوبی سافت همچنین گفت:

مارپیچ و حرف O، هر دو از عمد طراحی شده، تا یادآور اشکال دست ساز و بیانگر خصوصیات انسانی همچون اشتیاق، حس کنجکاوی و جنونی باشد که یوبی سافت برای آن‌ها شهرت دارد.

شاید لوگو جدید یوبی سافت، عاری از عمق و رنگ باشد، اما هنوز حس زندگی را در خود جای داده است. یوبی سافت در پاسخ به یکی از کاربران در توئیتر که متحرک سازی لوگو یوبی سافت در اول بازی‌ها را جالب می‌دانست، پاسخی داد و گفت: “ما هنوز هم انیمیشن‌های متناسب (با بازی) زیادی داریم.”

همچنین بزودی شاهد لوگو جدید یوبی سافت در نمایشگاه E3 2017 خواهیم بود.

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر