;
coinex

تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 8.0 معرفی شد

تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 8.0 معرفی شد
کمپانی هواوی در چند روز گذشته مشغول معرفی تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 10.0 (این عدد 10.0 نشان از اندازه نمایشگر این تبلت است) با بلندگوهای هارمن کاردن بوده است. تنها دو روز پس از آن که این تبلت 10 اینچی معرفی شد، این کمپانی تبلت دیگری را در روسیه منتشر کرد. هواوی مدیاپد ام 3 لایت 8.0 نام این محصول جدید است.

تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 8.0 دارای یک نمایشگر 8.4 اینچی با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل بوده که از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 کوالکام قدرت می گیرد. این چیپست، داده ها را با سرعت 1.4 گیگاهرتز پردازش می کند.

هنگامی که صحبت از عملکرد این تبلت به میان می آید، باید گفت که این دستگاه دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی نیز قابل ارتقا خواهد بود، ایده بسیار خوبی برای طراحی این تبلت بوده است.

تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 8.0 دارای یک نمایشگر 8.4 اینچی با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل بوده که از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 کوالکام قدرت می گیرد.

در پنل پشتی هتبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر دیده می شود. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب شده و رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی بر روی این سیستم عامل گوگل خودنمایی می کند. مطمئنا هواوی این تبلت را به اندروید 7.1.1 نوقا آپدیت خواهد کرد و حتی این شانس وجود دارد که مدیاپد ام 3 لایت به اندروید O نیز ارتقا یابد.

سنسور اثر انگشت این دستگاه در پنل جلویی قرار گرفته که با دکمه اصلی آن به صورت یکپارچه طراحی شده است.

یکی از ویژگی های بارز این تبلت فارغ از اندازه کوچک آن، اسپیکرهای هارمن کاردن (Harman Kardon) است. دو اسپیکر که یکی در بالا و دیگری در پایین دستگاه جای گرفته است.  دوست داران موسیقی با وجود این دو اسپیکر قدرتمند، می توانند تجربیات خوبی داشته باشند. البته لازم به ذکر است که نسخه 10 اینچی از تبلت هواوی مدیاپد ام 3 با 4 بلندگوی هارمن کاردن، خروجی صدای بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این تبلت از نظر گزینه های ارتباطی در دو نسخه تهیه شده است. نسخه ای از آن فقط از وای فای پشتیبانی کرده و مدل دیگر آن با پشتیبانی از LTE خودنمایی می کند. هنوز قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر