;
coinex

گوشی لومیا 960 در تصاویر جدیدی خودنمایی کرد

گوشی لومیا 960 در تصاویر جدیدی خودنمایی کرد
تصاویر جدیدی از گوشی لومیا 960 مایکروسافت به بیرون درز کرده که گفته می شود مربوط به تولید نمونه اولیه ای از این اسمارت فون است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا ببینیم که اصولا این گوشی تولید خواهد شد و یا فقط در حد و اندازه یک نمونه اولیه باقی می ماند!

مایکروسافت لومیا 960 با هدف ارائه محصولی به عنوان جانشین لومیا 950 تولید شده؛ هر چند که با نگاه کردن به این تصاویر می توان تغییرات قابل ملاحظه ای در طراحی آن، نسبت به مدل سال گذشته دید. به خصوص پنل پشتی آن که بیشتر به مدلی از اچ تی سی شبیه است تا یک مدل معمولی از لومیا!

گوشی لومیا 960 با یک بدنه فلزی طراحی شده و این تصاویر به خوبی پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری آن را نشان می دهد.

مایکروسافت لومیا 960

عکس های منتشر شده از جدیدترین گوشی مایکروسافت، یک دکمه اختصاصی دوربین و همچنین جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون را به نمایش گذاشته و با وجود اسلات برای کارت میکرو اس دی، نشان می‌ دهد که فضای ذخیره سازی برای این دستگاه قابل ارتقا خواهد بود.

تصاویری که پیش از این از گوشی لومیا 960 گرفته شده بود، به دوربین 20 مگاپیکسلی اصلی آن با سه فلش LED در پنل پشتی و همچنین وجود اسپیکرهای استریو در پنل جلویی اشاره داشته است. این موضوع به خوبی نشان می دهد که مایکروسافت به دنبال ارائه یک گوشی پرچمدار تمام عیار است.

متاسفانه گوشی لومیا 960 اچ تی سی مانند، هرگز فرصتی برای ورود به بازار گوشی های هوشمند نخواهد داشت. اگر چه دلیل این موضوع هنوز ناشناخته باقی مانده است، اما پیش بینی آن نیز کار چندان سختی نخواهد بود. مایکروسافت تصمیم گرفته تا تمرکز خود را بر روی بخش موبایل کاهش دهد. دیگر توسعه ویندوز 10 موبایل برای مایکروسافت یک اولویت نبوده و وجود یک سخت افزار جدید هنوز در هاله ای از ابهام فرو رفته است؛ هر چند که این شرکت مکررا اعلام کرده که در هز زمان به پلتفرم خود متعهد خواهد بود.

اکنونمی توانید با لذت به تصاویر گوشی لومیا 960 نگاهی بیندازید؛ اما مطمئنا لازم به گفتن نیست که نباید انتظار راه اندازی چنین دستگاهی را داشته باشید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر