;
coinex

برگزاری همایش روز علم آلمان در دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری همایش روز علم آلمان در دانشگاه علم و صنعت ایران

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران و مسئول ارتباط با دانشگاه های آلمان اعلام کرد که همایش روز علم آلمان با روسای دانشگاه های این کشور در دانشگاه علم و صنعت ایران در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر محمدعلی برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران درباره همکاری با دانشگاه آلمان خاطرنشان کرد که این دانشگاه به تازگی دفتری را شهر بن آلمان راه‌اندازی کرده و در آنجا تعامل با دانشگاه های آلمان و در مجموع اتحادیه اروپا دنبال می شود. شایان ذکر است که این دفتر مجوزهای مربوطه را از دولت‌های ایران و آلمان کسب کرده است.

دکتر برخورداری در ادامه افزود:

در آبان‌ امسال همایش روز علم آلمان در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود، همچنین همکاری تحقیقاتی و آموزشی بین ایران و آلمان افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این دانشگاه در حال حاضر، دانشجویی در آلمان ندارد و بیشتر دانشجویان در حوزه اتحادیه اروپا در فرانسه تحصیل می کنند. وی ادامه خاطر نشان کرد: “البته برخی از استادان ایرانی در حال گذراندن فرصت مطالعاتی در آلمان هستند که به زودی دوره‌هایشان به اتمام می‌رسد و به ایران باز می‌گردند”.

برخورداری در انتها با اظهار امیدواری برای اعزام دانشجویان و استادان به کشور آلمان گفت:

برای تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های آلمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اسامی دانشجویان و استادان علاقه‌مند استخراج شده است و امیدواریم که ابتدای سال تحصیلی جدید بتوانیم تعدادی استاد و دانشجو را به آلمان بفرستیم.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر