;
coinex

تصویر جدید منتشر شده از دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5

دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5

گوشی هوشمند وان پلاس 5 ، پرچمدار آینده کمپانی بزرگ وان پلاس در سال 2017 خواهد بود. همانطور که بازار شایعات درباره هر پرچمداری در فضای مجازی داغ است، درباره وان پلاس 5 نیز اخبار مختلفی از مشخصات و ظاهر آن به گوش می‌رسد. به تازگی تصویری منتشر شده که دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5 را به نمایش گذاشته است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

روز گذشته، slashleaks یکی از معروف‌ترین فاش کنندگان اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند، عکسی منتسب به وان پلاس 5 را در صفحه شخصی خود در سایت Weibo منتشر کرد که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخت. ادعا می‌شود که در این عکس نمایی از صفحه پشت گوشی وان پلاس 5 به نمایش گذاشته شده است.

بر خلاف آن چیزی که در عکس‌های منتشر شده قبلی شاهد آن بودیم، این عکس سیستم دوربین دوگانه‌ای به صورت افقی در پشت گوشی وان پلاس 5 به ما نشان می‌دهد. علاوه بر این، در این عکس مشخص شد که محل قرار گرفتن ماژول دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5 در وسط آن نخواهد بود، بلکه در گوشه سمت چپ بالایی این دستگاه، درست زیر خط آنتن بالایی قرار خواهد گرفت. آنطور که در تصویر پیداست، یکی دیگر از این خط ها در قسمت پایین و سمت راست این دستگاه قرار دارد.

در این تصویر می‌بینیم که در کنار ماژول دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5 ، یک قسمت بیضی شکل به عنوان فلش قرار دارد، همچنین لوگو وان پلاس نیز پایین‌تر از دوربین این گوشی و در قسمت وسط درج شده است.

دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5

چند روز پیش بود که عکس‌هایی به عنوان نمونه‌هایی از دوربین وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشر شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. یکی از آن عکس‌ها به صورت سیاه و سفید گرفته شده بود که به این موضوع اشاره می‌کرد که یکی از دوربین‌های دوگانه، درحالت تک رنگ عکسبرداری خواهد کرد. ظاهرا این ویژگی به وان پلاس 5 این امکان را خواهد داد تا عکس‌هایی واضح‌تر وشفاف تر در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق شایعات و اخباری که درباره وان پلاس 5 منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و یک پردازنده اسنپدراگون 835 برخوردار باشد. این بدین معناست که این گوشی دارای یک سی پی یو هشت هسته‌ای و جی پی یو آدرنو 540 خواهد بود. گفته می‌شود که یک باتری 3300 میلی آمپر ساعت نیز در وان پلاس 5 قرار خواهد داشت.

بر طبق گفته‌های پیت لاو، بنیانگذار کمپانی وان پلاس، گوشی وان پلاس 5 تبدیل به باریک‌ترین پرچمدار موجود در بازار خواهد شد. با این حال، هیچ یک از این اطلاعات و از همه مهم‌تر عکسی که روز گذشته درباره دوربین دوگانه افقی وان پلاس 5 منتشر شده به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین تا تایید رسمی این اطلاعات از سوی کمپانی وان پلاس منتظر بمانید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر