;
coinex

آنر 9 هواوی 22 خرداد رسما معرفی خواهد شد

آنر 9 هواوی 22 خرداد رسما معرفی خواهد شد

پیش تر شنیده می شد که گوشی آنر 9 هواوی در تاریخ 30 خرداد (20 ژوئن) رونمایی خواهد شد اما یک پوستر رسمی از دعوتنامه رسانه ای هواوی برای آنر 9 که به تازگی لو رفته است، 22 خرداد را به عنوان تاریخ رسمی رونمایی از این محصول تایید کرده است.

در زیر این پوستر تبلیغاتی در قسمت پایین لوگوی 9، تقریبا چنین عبارتی نوشته شده است: “زیبا و رنگارنگ”. چهره تبلیغاتی این پوستر نیز Hu Ge، بازیگر و خواننده معروف چینی با مویی به رنگ نقره ای است.

در زیر این پوستر تبلیغاتی در قسمت پایین لوگوی 9، تقریبا چنین عبارتی نوشته شده است: "زیبا و رنگارنگ". چهره تبلیغاتی این پوستر نیز Hu Ge، بازیگر و خواننده معروف چینی با مویی به رنگ نقره ای است.

او با یک ژست بخصوص که گویی در حال عکسبرداری است در این پوستر خودنمایی می کند و بنابراین به صورت ضمنی به کاربر نشان می دهد که احتمالا یکی از نکاتی کلیدی این گوشی، دوربین آن است.

انتظار می رود آنر 9 هواوی با یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.15 اینچی و چیپست کیرین 960 همراه باشد. در پشت این گوشی نیز ساختار دوربین دوگانه آن خودنمایی می کند که شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین اسکنر اثر انگشت آنر 9 نیز به جلوی گوشی آمده و در دکمه اصلی آن تعبیه شده است. گفته می شود پس از رونمایی رسمی از گوشی هواوی آنر 9 در شانگهای، این گوشی در تاریخ 6 تیر (27 ژوئن) به برلین رفته و برای بازارهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر