coinex
راهنمای خرید تکراتو

یک میلیون واحد گوشی نوبیا زد 17 تنها در عرض 51 ثانیه به فروش رسید!

یک میلیون واحد گوشی نوبیا زد 17 تنها در عرض 51 ثانیه به فروش رسید!

کمپانی ZTE از پرچمدار برند لوکس خود یعنی نوبیا زد 17 در اول ژوئن (11 خرداد) رونمایی کرد. ‌در این تاریخ اعلام شد که فروش رسمی این گوشی هوشمند برای 6 ژوئن (16 خرداد) برنامه ریزی شده است.

عرضه و فروش گوشی نوبیا زد 17 طبق برنامه پیش رفته و آمار ثبت فروش اعلام شده٬ از شکست رکوردها خبر می دهد. اخبار منتشر شده از سایت رسمی حاکی از آن هستند که یک میلیون واحد از گوشی نوبیا زد 17 تنها در عرض 51 ثانیه به فروش رسیده است.

گوشی نوبیا زد 17 به رم 8 گیگابایتی مجهز شده که آن را به قدرتمندترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 835 تبدیل می کند

مشخصات گوشی نوبیا زد 17

با توجه به مشخصات و قابلیت های این گوشی هوشمند٬ این آمار فروش را نمی توان چندان دور از انتظار دانست. گوشی نوبیا زد 17 به رم 8 گیگابایتی مجهز شده که آن را به قدرتمندترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 835 تبدیل می کند. گوشی زنفون AR نیز با این مشخصات تولید شده است. این پرچمدار نوبیا همچنین اولین دستگاهی است که از آخرین تکنولوژی شارژ سریع کوالکوم یعنی Quick Charge 4+ برخوردار شده استٰ٬ هرچند که کاربران در حال حاضر از شارژهای این تکنولوژی بهره نخواهند برد. از دیگر مشخصات این موبایل هوشمند می توان به تنظیمات دوربین دوگانه اشاره کرد که به لنزهای زاویه گسترده و تله فوتو مجهز هستند. گوشی زد 17 از قابلیت های ضد آب نیز برخوردار است.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند این میزان فروش  را توجیه کند٬ قیمت مناسبی است که برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی نوبیا زد 17 با قیمت 2799 یوان معادل 411 دلار به فروش می رسد؛ رم 6 همراه با حافظه 128 گیگابایتی٬ معادل 500 دلار قیمت دارد. در کمال تعجب باید بگوییم که نسخه رم 8 با حافظه 128 گیگابایتی٬ تنها با قیمت 587 دلار عرضه می شود. این برچسب قیمتی می تواند برای گوشی شیائومی می 6 دردسرساز باشد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر