;
coinex

انتشار تصویر رندر شده از وان پلاس 5

انتشار تصویر رندر شده از وان پلاس 5

کمتر از دو هفته دیگر کمپانی وان پلاس از آخرین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 5 رونمایی خواهد کرد. تاریخ رسمی رونمایی از این پرچمدار 30 خرداد (20 ژوئن) است.

آخرین پرچمدار وان پلاس برخلاف انتظار وان پلاس 5 نام داشته و از طراحی و مشخصات بهبودیافته در مقایسه با مدل پیشین بهره می برد و تاکنون نیز شایعات و گزارش های متعددی پیرامون این دستگاه منتشر شده است.

حال با نزدیکی به زمان معرفی پرچمدار جدید وان پلاس شاهد انتشار تصویر رندر شده جدید هستیم. تصویری که تبلیغاتی به نظر رسیده و از زاویه پشتی نیز شبیه به آیفون 7 پلاس است بنابراین این گوشی می تواند یک الگوبرداری توسط کمپانی چینی وان پلاس باشد.

با توجه به تصویر، وان پلاس سعی کرده تغییرات بزرگی را به این پرچمدار اعمال کند تا متفاوت از نسخه های پیشین بوده و به عنوان یک جانشین شایسته برای برادر بزرگتر خود به شمار رود. حتی می توان شباهتی بین این تلفن هوشمند و Oppo R11 را نیز شاهد بود.

البته وان پلاس 5 با مشخصات قابل توجهی معرفی می شود که از جمله این مشخصات باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیتسم عامل اندروید 7.1.1 نوقا، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تا بدین جا جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا 30 خرداد (20 ژوئن) زمان معرفی این دستگاه، منتظر بود.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر