;
coinex

احتمال معرفی گلکسی نوت 8 در ماه آگوست

احتمال معرفی گلکسی نوت 8 در ماه آگوست

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی نسل بعدی فبلت پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 مشغول به کار بوده تا محصولی قابل توجه را در بازار عرضه داشته و مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای آن به وجود آورده و ضررهای هنگفتی که به وجود آمده باری دیگر رخ ندهد.

البته گلکسی نوت 7 موجب شد توسعه محصولات بعدی آن به شکل دقیق و حساسی انجام گیرد و قطعا چنین مشکلی تلگنری به سامسونگ جهت افزایش دقت در تولید محسوب می شود. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت 8 منتشر شد اما هیچ یک را سامسونگ تایید یا تکذیب نکرده است.

در این میان اپل می خواهد برای سال جاری سه مدل آیفون جدید معرفی کند که یکی از آنها آیفون 8 نام داشته و به عنوان مدل منحصربفرد سالگرد آیفون از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد که آن را به محصولی بزرگ تبدیل خواهد کرد.بنابراین انتظارات بسیاری از این پرچمدار آینده کوپرتینویی ها داریم. در این بین سامسونگ نیز در تلاش بوده پرچمداری بزرگی را در تابستان امسال به عنوان رقیب آیفون 8 معرفی کند، اگرچه در مارس سال جاری با رونمایی از گلکسی اس 8 اثبات نمود.

گفته می شود سامسونگ معرفی گلکسی نوت 8 را در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر انجام می دهد تا پیش از معرفی آیفون 8، پرچمدار آن معرفی و عرضه گردد. زیرا با رونمایی و عرضه آیفون 8 ممکن است لطمه ای به فروش پرچمدار نیمه دوم شرکت کره ای وارد شود. از این رو اواخر آگوست که سال گذشته نیز شاهد چنین مدت زمانی بودیم، فرصت مناسبی برای رونمایی خواهد بود. از مشخصه های گلکسی نوت 8 باید پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، حافظه رم 6 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+ و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات بیشتر و رسمی از گلکسی نوت 8 در دسترس نیست و باید تا تابستان به انتظار نشست.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر