;
coinex

آخرین تصاویر شماتیک از نسل جدید آیفون 8 و 7 اس پلاس

آخرین تصاویر شماتیک از نسل جدید آیفون 8 و 7 اس پلاس

تولید انبوه گوشی های هوشمند آیفون 8 و 7 اس اپل مدتی قبل آغاز شده و این ادعا با انتشار نقشه و تصاویر شماتیک از دو مدل تلفن هوشمند اپل تقریبا به اثبات رسیده است. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر شماتیک متعددی پیرامون آیفون های جدید بودیم و این تصویر به عنوان جدیدترین تصاویر محسوب می شود.

در این تصاویر ابعاد اسمارتفون ها آشکار شده که براساس آن آیفون 7 اس پلاس ابعاد بزرگتری در مقایسه با آیفون 8 دارد؛ نکته ای که شاید پیش از این کمتر به اشاره شده بود.

باتوجه به تصاویر، آیفون 7 اس پلاس دارای ابعاد 158.2*77.9*7.3 میلمیتری بوده اما ابعاد آیفون 8 به 143.4*70.8*7.5 میلیمتر می رسد. این طور که پیدا است آیفون 8 از دوربین دوگانه عمودی بهره می‌برد اما آیفون 7 اس پلاس همانند آیفون های سال 2016 دوربین عقب دوگانه افقی شامل حال آن شده است.

با صفحه نمایش 5.8 اینچی شایعه شده برای آیفون 8 و اندازه آن، به نظر می رسد حاشیه های عمودی آیفون 8 از گلکسی اس 8 کمتر است؛ اما متاسفانه از تصاویر اطلاعات بیشتری مثل ابعاد صفحه نمایش و یا حتی اندازه دوربین دوگانه به دست نمی آید. پیش‌تر نیز شاهد انتشار تصاویر رندر شده از آیفون 8 بودیم که با نمایشگر 5.8 اینچی OLED و ارتفاع 143 میلیمتری نسبت به آیفون 7 اس پلاس کوچکتر به شمار می رفت.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر و پی بردن به صحت این اطلاعات باید تا رونمایی رسمی از پرچمداران جدید غول کوپرتینو منتظر ماند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر