;
coinex

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 تا ماه آینده رسما رونمایی می شود

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 تا ماه آینده رسما رونمایی می شود

کمپانی ایسوس قصد دارد در ماه آینده از گوشی هوشمند جدید خود به نام زنفون 4 رونمایی کند.

شرکت ایسوس در سال گذشته نسل جدید گوشی های هوشمند خود را با نام زنفون 3 (ZenFone 3) معرفی کرد. اسمارتفون هایی که نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت های بزرگی داشته و طراحی بهبودیافته‌ای شامل حال آن شده است.

در حالی که انتظار می رفت در نمایشگاه کامپیوتکس از نسل جدید ZenFone ایسوس رونمایی شود، اما کمپانی تایوانی چنین معرفی را انجام نداد و حال به نظر می رسد شرکت مذکور قصد دارد در ماه آینده به معرفی زنفون 4 نسل جدید گوشی های هوشمند بپردازد.

انتظار داریم گوشی زنفون 4 مشخصات بزرگی داشته و ایسوس جهت رقابتی بزرگ با رقبا آن را با طراحی بهبودیافته و مشخصاتی جدید همراه سازد. براساس گزارش ها شرکت تایوانی می خواهد در ماه جولای سری جدید زنفون را معرفی کند.

این سری شامل سه مدل ZenFone 4, ZenFone 4 Max و ZenFone 4s می شود که مدل پرچمدار قیمتی 500 دلاری خواهد داشت. اگر نمی توانید تا عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند ایسوس منتظر بمانید، ZenFone AR بزودی از راه می رسد.

از مشخصات ZenFone AR باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون 821، حافظه رم 8 گیگابایتی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، باتری 3300 میلی آمپری و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

شایان ذکر است سال گذشته ایسوس مدل های مختلفی از ZenFone 3 را معرفی کرد.

.

منبع: nextpowerup

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر