;
coinex

مشخصات گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 در GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 در GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 با نمایشگر 5.6 اینچی در GFXBench فاش شد.

به نظر می رسد کمپانی گوگل، گوشی های گوگل پیکسل 2 را به آزمایش گذاشته است. اخیرا، مشخصات این گوشی هوشمند در بنچمارک GFXBench رویت شد. گوگل پیکسل ایکس ال 2 به عنوان جایگزینی برای گوگل پیکسل ایکس ال که در اکتبر 2016 راه اندازی شد، عرضه می شود.

مشخصات گوگل پیکسل ایکس ال 2

این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون 835 با قدرت پردازش 2.35 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 مجهز می شود. گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 از رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

مشخصات گوگل پیکسل ایکس ال 2  این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون 835 با قدرت پردازش 2.35 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 مجهز می شود.

نسخه اصلی پیکسل ایکس ال از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی برخوردار است. اما نسخه ایکس ال 2 با نمایشگر 5.6 اینچی و رزولوشن منحصر به فرد  2560 در 1312 پیکسل همراه است. گوشی اسنشال PH-1 که اخیرا معرفی شده نیز با همین رزولوشن و با نمایشگر 5.71 اینچی راه اندازی شد. همچنین انتظار می رود گوشی پیکسل ایکس ال 2 از نسبت ابعاد 18.9 یا 18.5:9 برخوردار باشد.

اطلاعات فاش شده در GFXBench نشان می دهد که این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مجهز شده است؛ هر دو دوربین از ضبط ویدیو با کیفیت 4K پشتیبانی می کنند. در این بنچمارک همچنین مشخص شد که ایکسل ال 2 از اندروید 7.1.1 برخوردار شده؛ البته این احتمال وجود دارد که جدیدترین نسخه اندروید O به صورت پیش فرض روی آن نصب شود.

یکی از افشا کننده های معروف که جزئیات GFXBench را منتشر کرده، مدعی شده که گوگل پیکسل ایکس ال 2 از Gigabit Wi-Fi با باند دوگانه و بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات اخیر مدعی هستند که ایکس ال 2 به شاسی های بدنه ضد آب و ضد خاک مجهز شده و دوربین آن می تواند در فضاهایی با نور کمتر، عکس های زیباتری را به ثبت برساند. همچنین گفته می شود که جک هدفون از این موبایل هوشمند حذف خواهد شد. دو گوشی گوگل پیکسل ایکس ال و ایکس ال 2 در ماه اکتبر راه اندازی می شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر