;
coinex

تصویری از نسخه آبی رنگ گوشی گلکسی نوت 8 در فضای اینترنت منتشر شد

تصویری از نسخه آبی رنگ گوشی گلکسی نوت 8 در فضای اینترنت منتشر شد

کمپانی سامسونگ به زودی از پرچمدار سری نوت خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد؛ بنابراین تا آن زمان باید منتظر تصاویر و اخبار بیشتری در این باره باشیم.

هنوز تاریخ رسمی راه اندازی نوت 8 اعلام نشده؛ با اینحال برخی رسانه ها، اواخر آگوست (اوایل شهریور) را پیش بینی کرده اند. جدیدترین رندر منتشر شده که کمی مشکوک به نظر می رسد، تصویری از گلکسی نوت 8 را در رنگ آبی مرجانی نشان می دهد.

حتما به یاد دارید که کمپانی سامسونگ، گزینه ی رنگی آبی مرجانی را برای گوشی گلکسی نوت 7 در نظر گرفت که اتفاقا با استقبال چشمگیری مواجه شد؛ بعد از آن، گوشی گلکسی اس 7 اج که پر فروش ترین گوشی 2016 به شمار می رفت نیز در همین گزینه رنگی عرضه شد. برخی از گزارش ها مدعی هستند که این غول کره ای قصد دارد گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز با رنگ آبی مرجانی در ایالات متحده راه اندازی کند.

با این اوصاف، راه اندازی گلکسی نوت 8 در رنگ آبی نیز چندان عجیب نخواهد بود. هرچند این بدان معنا نیست که تصویر مشکوک منتشر شده به واقعیت تبدیل شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سنسور اثرانگشت در قاب پشتی دستگاه دیده نمی شود؛ اما اخبار اخیر حاکی از آن هستند که سنسور اثرانگشت در گلکسی نوت 8، درون نمایشگر تعبیه نخواهد شد. بنابراین انتظار می رود که این تصویر، واقعی نباشد.

احتمالا در روزهای آینده، اخبار و شایعات بیشتری منتشر خواهد شد که قبل از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهند داد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر