;
coinex

مشخصات لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 13.3 آشکار شد

مشخصات لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 13.3 آشکار شد

اطلاعات مربوط به لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 13.3 مجهز به پردازنده اینتل نسل هفتم، پردازنده گرافیکی جدید و اسکنر اثرانگشت منتشر شد.

حضور کمپانی شیائومی در بازار لپ تاپ های فوق سبک، بسیار محدود بوده و در عین حال عجیب است، اما قطعا ارزش زیادی دارد. این کمپانی در ماه جولای سال 2016 از نسخه اصلی لپ تاپ می نوت بوک ایر رونمایی کرد؛ از آن زمان تا به حال اخبار و شایعات پیرامون نسخه دوم این لپ تاپ شیائومی دائما به گوش می رسد.

نسخه مجهز به 4G این لپ تاپ در آذر ماه گذشته منتشر شد و حال به نظر می رسد که باید منتظر نسخه دیگری باشیم. اخبار اخیر حاکی از آن هستند که شیائومی نسخه 13.3 اینچی خود را به چند سخت افزار جدید مجهز کرده است.

این مدل جدید همچنین به اسکنر اثرانگشت مجهز شده که در گوشه ترک پد لپ تاپ تعبیه شده است. نسخه قدیمی نسل ششم پردازنده Core-i5 آن نیز جای خود را به نسل هفتم این پردازنده داده و قدرت پردازش آن تا 3.1 گیگاهرتز افزایش یافته است. پردازنده گرافیکی GTX 940MX نیز با GeForce MX150 عوض شده است. پردازنده MX150، یک تراشه با سطح پایه ای انویدیا است که در مقایسه با 940MX، تا سه برابر عملکرد بهتری دارد.

نسخه جدید لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 13.3 اینچی با رم 8 گیگابایتی همراه است و در دو گزینه حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود.

نسخه جدید لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 13.3 اینچی با رم 8 گیگابایتی همراه است و در دو گزینه حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. از دیگر مشخصات آن می توان به بلوتوث 4.1، یک پورت یو اس بی نوع سی (5 گیگابایت در ثانیه)، دو پورت یو اس بی نوع A 3.0 (2.5 گیگابایت در ثانیه)، HDMI در اندازه کامل و باتری 4 سل  با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. این باتری در مدت زمان 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می شود. اینطور که به نظر می رسد، طراحی ظاهری این لپ تاپ شیائومی ثابت مانده است. وزن این لپ تاپ 1.3 کیلوگرم بوده که تقریبا با وزن نسخه اصلی (1.28) برابر است.

هنوز مشخص نیست که سری جدید لپ تاپ های اولترابوک شیائومی در چه زمانی راه اندازی می شود؛ با اینحال می توانید تا آن زمان، از مدل جدید 13.3 اینچی لپ تاپ شیائومی استفاده کنید. پیش فروش این دستگاه از فردا آغاز شده و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 735 دلار و نسخه 256 گیگابایتی، با قیمت 809 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر