;
coinex

ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول بازی معرفی شد

ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول بازی معرفی شد

شرکت مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2017 خود از کنسول میان نسلی جدید و قدرتمندی رونمایی کرد که پیش‌تر با اسم رمز پروژه اسکورپیو شناخته می شد. نام نهایی این کنسول ایکس باکس وان ایکس (XBOX ONE X) است.

شرکت مذکور از اطلاعاتی پرده برداشت که در گذشته نیز گزارش ها به آن اشاره داشتند اما با این حال مایکروسافت به تایید اطلاعات قبل پرداخته و نشان داد که گیمرها با یک کنسول پرقدرت رو به رو هستند. مایکروسافت اعلام کرد که XBOX ONE X از 6 ترافلاپس قدرت پردازش گرافیکی بهره می برد تا شرایط را برای اجرای بازی ها با کیفیت 4K فراهم آورد. البته سایر مشخصات ایکس باکس وان ایکس رده بالا هستند و با همکاری تمامی این قطعات، کنسول میان نسلی مایکروسافت توان این را داشته تا کیفیت گرافیکی فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. شرکت ردموندی تاکید بسیاری روی قدرت گرافیکی این دستگاه داشته است.

سرعت کلاک این چیپ گرافیکی 1172 مگاهرتز بوده و نسبت به کنسول ایکس باکس وان با فرکانس 853 مگاهرتز، می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. حتی کنسول پلی استیشن 4 پرو سونی با تراشه گرافیکی 4.2 ترافلاپسی و فرکانس 911 مگاهرتزی به قدرت ایکس باکس وان ایکس نمی رسد.

این شرکت همچنین تایید نمود که تمامی لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان با ایکس باکس وان ایکس سازگاری دارد. همچنین تمامی بازی های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 نیز روی کنسول XBOX ONE X قابل اجرا است. مایکروسافت می گوید کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس در یک تلویزیون 1080 پیکسلی نگاه بصری خاصی داشته و در تلویزیون 4K با کیفیت بالاتر قطعا لذت بخش‌تر است. شباهت زیادی بین ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس وجود دارد اما خبری از پورت HDMI و پورت کینکت اختصاصی نیست.

شرکت ردموندی همچنین برای کولینگ بهتر از خنک کننده مایع بهره گرفته تا برای این کنسول ثبات عملکردی مناسبی به ارمغان آورد. مایکروسافت همچنین افزود ایکس باکس وان ایکس کوچکترین کنسول ایکس باکس بوده و عرضه آن در 7 نوامبر (16 آبان) با قیمت 499 دلار انجام می گیرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درسته قوی ترین کنسول بازیه ولی به اسکورپیو . Pro و ps4 نمیرسه . Ps4 هنوز از ایکس باکس وان بهتره و پرو هم به راحتی میتونه اسکورپیو رو شکست بده . ایکس باکس تا حالا یک موفقیت در برابر سونی داشته اونم 360 و ps3 بوده . Ps2 هم اریجینال رو شکست داده . ایکس باکس فقط راه رو سد کرده .

    پاسخ