;
coinex

ویژگی آرشیو اینستاگرام برای پنهان کردن تصاویر هم اکنون در دسترس است

ویژگی آرشیو اینستاگرام برای پنهان کردن تصاویر در دسترس است

ویژگی آرشیو اینستاگرام ، ویژگی جدیدی است که هم اکنون برای تمامی کاربران در دسترس است.

این ویژگی، به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تصاویر قدیمی‌شان را بدون پاک کردن، پنهان کنند. برای این کار، به منو 3نقطه (“…”) که در بالای سمت راست هر عکس قابل مشاهده است، بروید. در اینجا می‌توانید گزینه‌هایی چون Edit و Delete را مشاهده کنید. از این پس در این قسمت می‌توانید گزینه Archive را نیز در بالا مشاهده کنید که به شما اجازه می‌دهد تصاویر مورد نظر خود را آرشیو نمایید. با زدن بر روی این گزینه، تصویر به گالری شخصی شما یعنی آرشیو شما اضافه می‌شود و تنها شما می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ویژگی آرشیو اینستاگرام

اینستاگرام می‌خواهد با این ویژگی، افراد را از حذف تصاویر باز دارد و اشتراک گذاری تصاویری مشخص را برای کاربران آسان‌تر کند. برخی کاربران عادت دارند تصاویری که به اندازه کافی لایک ندارند یا خیلی شخصی به نظر می‌رسند را پاک کنند. ویژگی آرشیو ضرورتا مانع حذف تصاویر نمی‌شود و آن‌ها را برای بازدید در مواقع بعدی نگه می‌دارد.

امکان بازگرداندن تصاویر از آرشیو به پروفایل نیز وجود دارد. همچنین محدودیتی در تعداد دفعات آرشیو تصاویر یا برداشتن از آرشیو وجود ندارد.

زمانی که این ویژگی به حسابتان افزوده شد، به کمک دکمه “بازگردانی” در گوشه بالای سمت راست پروفایل (که در تصویر نیز قابل مشاهده است) می‌توانید به آرشیو دسترسی پیدا کنید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام ببخشید اگه پنهانش کردیم محدودیت زمانی نداره؟یعنی اگه پنهانش کردیم بعدا یک ماه دیگه یک سال دیگه میتونیم برش گردونیم یا نه

    پاسخ

    بله دوست عزیز، در متن نیز به این موضوع اشاره شده که هر زمان که بخواهید می تونین تصاویرتون رو از آرشیو برگردونین و یا دوباره آرشیوش کنین: “امکان بازگرداندن تصاویر از آرشیو به پروفایل نیز وجود دارد. همچنین محدودیتی در تعداد دفعات آرشیو تصاویر یا برداشتن از آرشیو وجود ندارد.”

    پاسخ