;
coinex

نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air معرفی شد؛ قدرتمند اما خوش قیمت

شرکت چینی شیائومی بعد از مدت‌ها شایعات و منتشر شدن تصاویر و اطلاعات مربوط به نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air، از نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با لپ تاپ جدید شیائومی آشنا شوید.
شرکت چینی و معروف شیائومی امروزه یکی از که غول‌های صنعت موبایل و گجت‌های کاربردی همچون دستبندهای سلامتی، پاوربانک و … است اما این شرکت به جهت کسب درآمد از بازار پر سود و با ارزش لپتاپ مانند هواوی و دیگر تولید کنندگان موبایل و گجت‌های تکنولوژی به سمت تولید لپ تاپ رفته است و توانست تا چندین ماه گذشته اولین نسل از لپ‌ تاپ‌های Mi Notebook Air را با قیمتی اقتصادی و نسبتا مناسب با ظاهری همچون مک بوک از شرکت اپل روانه بازار کند اما حالا این کمپانی اقدام به معرفی دومین نسل شیائومی Mi Notebook Air کرده است که نسخه‌ای ارتقا یافته از نظر طراحی و سخت افزاری نسبت به نسل اول است.
مدل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air برخلاف نسل اول به یک پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 با سرعت پردازنده 3.0 گیگاهرتز مجهز شده است و مدل دوم آن با پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i5 عرضه خواهد شد.

نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air معرفی شد
از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ‌‎های شیائومی باید به 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، اسکنر اثر انگشت، کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 با حداکثر ظرفیت 2 گیگابایت از نوع GDDR5 و سیستم صوتی قدرتمند AKG اشاره داشت.
جالب است بدانید که شیائومی مدتی قبل از یک مدل 12.5 اینچی از نسل اول لپ تاپ می نوت بوک ایر با پردازنده اینتل Core i3 رونمایی کرد که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و اینترنت نسل چهارم را دارد و به همین دلیل می‌تواند فروش بالایی را تجربه کند.

قیمت نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air در ایران و جهان

شرکت شیائومی برای لپ ‌تاپ جدید خود با پردازنده Core i5 قیمت 4.999 یوآن معادل با 737 دلار را در نظر گرفته است که قیمتی منطقی و مناسب برای یک محصول قدرتمند و زیبا محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی از مدل قدرتمندتر نسل جدید لپ تاپ Mi Notebook Air با پردازنده Core i7 منتشر نشده است اما احتمال می‌رود قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد. انتظار می‌رود تا لپ تاپ جدید شیائومی با پردازنده Core i5 با قیمتی در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان به صورت غیر رسمی از اوایل تیر ماه وارد بازار ایران شود.
نظر شما در رابطه با لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air چیست؟
.
منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر