;
coinex

ایسوس زنفون AR در تابستان از راه می رسد

ایسوس ZenFone AR در تابستان از راه می رسد

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که خبر از عرضه احتمالی زنفون AR ایسوس در 14 ژوئن (24 خرداد) می داد و حال به نظر می رسد تاریخ مورد اشاره برای عرضه این گوشی حقیقی نبوده و ایسوس به تکذیب تاریخ مذکور پرداخت.

شرکت ایسوس در نظر داشته 14 ژوئن با برگزاری رویدادی محصولات جدید خود را معرفی کند. در حالی که تلفن هوشمند ZenFone AR نیز بخشی از این رویداد به شمار می رود؛ اما این گوشی در همان روز عرضه نشده و به فروش نمی رسد.

در همین راستا ایسوس تایید کرد زنفون AR در تابستان سال جاری وارد بازارهای مختلفی از جمله ایالات متحده و دیگر نقاط جهان می شود. بنابراین باید تا تابستان امسال منتظر ماند تا محصول پروژه تانگوی ایسوس عرضه شود.

ایسوس در بیانیه ای می گوید:

ایسوس در 14 ژوئن رویدادی را در تایوان برگزار می کند و تلفن هوشمند زنفون AR بخشی از این برنامه است. بزودی شرکت تاریخ عرضه این اسمارتفون را مشخص خواهد کرد. برای اشتراک گذاری اطلاعات با ما همراه باشید.

از مشخصات گوشی زنفون AR ایسوس باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی WQHD، حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 821 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره داشت. همچنین در بخش دوربین، ایسوس از یک سنسور 23 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر پروژه تانگو استفاده کرده است.

به محض کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخ دقیق عرضه، آن را به اطلاع شما می رسانیم.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر