;
coinex

ساخت سومین مدل نسل جدید پیکسل متوقف شد

ساخت سومین مدل نسل جدید پیکسل متوقف شد

باتوجه به اولین شایعات پیرامون نسل جدید گوشی های هوشمند پیکسل گوگل، کمپانی مذکور روی سه مدل پیکسل به اسم رمز muskie، walleye و taimen برای سال 2017 فعالیت داشته است. انتظا می رود اسم رمز muskie برای نسخه جدید گوگل پیکسل 2، اسم رمز walleye برای مدل پایه و اسم رمز taimen نیز برای بزرگترین مدل گوشی پیکسل 2 مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل سوم براساس گزارش ها، نسبت به دو مدل دیگر ابعاد بزرگتری داشته و به نوعی فبلت گوگل به شمار می رفت. انتظار می رفت سومین مدل به عنوان پیکسل 2 پلاس یا پرو رونمایی شود اما به نظر می رسد شرکت گوگل نمی خواهد عضو جدیدی را به این سری بیافزاید. مشخص نیست علت تغییر نظر گوگل درباره عدم معرفی نسخه سوم از سری پیکسل در پاییز 2017 چیست. شاید یکی از تصورات گوگل این است که با افزوده شدن عضو جدید باید به ساخت رقیبان فبلتیِ سرسخت خود بپردازد و ممکن است در این راه موفق نباشد و بنابراین پیمودن راه پیشین آزمایش شده را انتخاب کرده است.

سومین مدل به اسم رمز muskie شناخته می شد اما دو مدل دیگر اسم رمز taimen  و walleye را دارند. متاسفانه اطلاعات بسیاری از نسخه سوم پیکسل فاش نشد و تنها جزئیات سخت افزاری از پیکسل 2 XL در دسترس است. با توجه به گزارش ها گوگل تصمیم گرفته با کنار گذاشتن muskie یا همان فبلت پیکسل، دو مدل از پیکسل را در سال 2017 معرفی کند. این احتمال وجود داشته مدل سوم جای کار بسیاری داشته و از این رو گوگل می خواهد برای سال های آینده به معرفی آن بپردازد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و  به نظر می رسد که برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر