;
coinex

گوگل تولید گوشی پیکسل ایکس ال 2 را به کمپانی ال جی واگذار کرد

گوگل تولید گوشی پیکسل ایکس ال 2 را به کمپانی ال جی واگذار کرد

کمپانی بزرگ گوگل قصد دارد تولید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 را به کمپانی ال جی واگذار کند.

سال گذشته، کمپانی اچ تی سی وظیفه تولید گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را به عهده داشت؛ و تا به حال نیز بسیاری بر این عقیده بودند که تولید گوشی های 2017 گوگل نیز به این کمپانی واگذار خواهد شد. اما در حال حاضر به نظر می رسد که نیمی از این خبر صحت دارد؛ اچ تی سی تنها وظیفه تولید نسل جدید گوگل پیکسل را به عهده دارد؛ این در حالیست که کمپانی ال جی باید گوگل پیکسل ایکس ال 2 را تولید کند.

این خبر از طریق گزارش یک باگ در Android Issue Tracker آشکار شد. یک ورودی باگ در این قسمت وجود دارد که اشکالی در USB Power Delivery (که توسط کارمندان ال حی تولید شده) را نشان می داد. یکی از کارمندان گوگل نیز پاسخ می دهد که این باگ، بسته شده و از طریق فرمان Android> Partner> External> LGE> Taimen> Power برطرف خواهد شد.

گوشی تایمن، نام رمزی یکی از سه گوشی هوشمندی است که کمپانی گوگل در سال 2017 راه اندازی خواهد کرد. روز گذشته مشخص شد که تولید یکی از آنها با نام رمزی ماسکی، کنسل شده است. گوشی ماسکی، نسل جدید گوگل پیکسل ایکس ال بود؛ این درحالیست که تایمن، یک دستگاه بزرگ تر است. بنا بر این گزارش، گوگل در سال 2017، تنها از دو گوشی پیکسل رونمایی می کند؛ یعنی گوشی بزرگتر تایمن و وال آی.

یکی از منابع خبری ناشناس تایید کرده است که گوشی تایمن توسط کمپانی ال جی تولید خواهد شد. اگر کمپانی اچ تی سی، تولید گوشی وال آی را به عهده بگیرد و تولید تایمان نیز به ال جی واگذار شود، پس دو گوشی گوگل امسال توسط دو کمپانی متفاوت تولید خواهند شد. این بدان معناست که احتمالا شاهد طراحی های متفاوتی خواهیم بود. دو گوشی پیکسل 2016 تقریبا با طراحی های مشابهی همراه بودند، اما در اندازه های متفاوتی تولید شدند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر