;
coinex

نمایشگر منحنی 38 اینچی جدید دل عرضه شد

نمایشگر منحنی 38 اینچی جدید دل عرضه شد

شرکت دل به تازگی در جریان نمایشگاه E3 2017 لس آنجلس اعلام کرد که نمایشگر جدید منحنی 38 اینچی UltraSharp آن برای خرید دردسترس مشتریان قرار گرفته است. این مانیتور همانند محصولات سامسونگ و ال جی نمایشگری زیبا و باکیفیت جلوه می کند.

نام اصلی مانیتور U3818DW بوده و دارای یک نمایشگر 38 اینچی جدید منحنی UltraSharp برای عملکرد نمایش بهتر است. این مانیتور با داشتن رزولوشن پنل صفحه نمایش WQHD یا 1440*3440 پیکسل و نسبت تصویر 21:9، محصولی رده بالا به شمار می رود، بنابراین می توان آن را در دسته مانیتورهای حرفه ای و چشمگیر محسوب کرد. نسبت تصویر 21:9 در مقایسه با نسبت تصویر 16:9 زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و موجب خواهد شد تا افراد هنگام کاربری با نمایشگر احساس خوبی کسب کنند. البته این محصول در ماه های قبل معرفی شده و در نهایت دل تصمیم گرفت عرضه آن را نیز از سال جاری آغاز کند.

نمایشگاه E3 2017 مکان خوبی بود تا دل خبر از عرضه مانیتور U3818DW، نمایشگر باکیفیت منحنی جدید خود دهد. وجود اسپیکر دوگانه 9 واتی کیفیت صوتی بالایی را به U3818DW خواهد بخشید و در کنار آن پورت USB-C نیز تعبیه شده تا بتوان دستگاه های مختلفی را به این مانیتور متصل کرد. اطلاعات بیشتری توسط دل درباره جزئیات U3818DW ارائه نشده اما آنچه که از تصاویر پیدا است، این مانیتور مناسب حرفه ای ها است؛ افرادی که به کار تدوین ویدئو، رندرینگ و برخی از این قبیل می پردازند.

البته با تمامی این تفاسیر، مانیتور U3818DW ارزان قیمت نیست و همانند عمده نمایشگرهای 4K قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است. به گفته دل، این مانیتور با قیمت 1499 دلاری از 23 ژوئن (2 تیر) سال جاری به فروش خواهد رسید.

شایان ذکر است در کنار دل، Alienware نیز چند محصول گیمینگ معرفی کرده تا تکمیل کننده محصولات نمایشگاه E3 باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر