;
coinex

گلکسی نوت FE احتمالا تا مردادماه عرضه نخواهد شد

گلکسی نوت FE احتمالا تا مردادماه عرضه نخواهد شد

چند روز پیش شنیدیم که گزارشی از کمپانی سامسونگ با این مضمون منتشر شد که نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 که قرار است با نام گلکسی نوت FE عرضه شود، تاریخ هفتم جولای (16 تیر) منتشر خواهد شد.

اما امروز یک منبع خبری بی نام ادعا کره که این تاریخ بسیار خوش‌بینانه بوده و این گوشی احتمالا تا انتهای جولای (اوایل مردادماه) نیز منتشر نخواهد شد.

پیش‌تر نیز گفته می شد که تقاضا برای این گوشی بالا رفته و احتمالا این افزایش تقاضا از سمت اپراتورهای کره ای بوده است و منجر شده تا تولید این گوشی از 300 هزار دستگاه پیش بینی شده، به 450 هزار دستگاه افزایش یابد. در همین راستا بود که دو روز پیش این غول کره ای اعلام کرد که عرضه گلکسی نوت FE از تاریخ 30 ژوئن (9 تیر) به 7 جولای (16 تیر) موکول خواهد شد.

با این اوصاف، امروز نیز این خبر به گوش می رسید که این عرضه تا تاریخ 30 جولای (8 مرداد) صورت نخواهد گرفت؛ این دقیقا یک ماه پس از اولین تاریخ اعلام شده برای عرضه گلکسی نوت FE است که البته هنوز هم نمی توان این تاریخ را قطعی دانست.

به جز مشکلات احتمالی که در تهیه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 یا همان گلکسی نوت FE وجود دارد، دلیل تاخیر سامسونگ برای عرضه این گوشی احتمالا به موردی که در ادامه به آن اشاره می کنیم نیز بستگی دارد:

هر دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در بازار کره جنوبی با استقبال فراوانی مواجه شده و احتمالا سامسونگ از این موضوع نگران است که عرضه گلکسی نوت FE به فروش گلکسی اس 8 پلاس لطمه وارد کند؛ خصوصا اینکه گلکسی نوت FE قرار است با قیمت پایین تری روانه بازار شود.

شایان ذکر است که باتری نسخه ریفربیشد شده گلکسی نوت 7 از 3500 به 3200 میلی آمپر ساعت تقلیل پیدا کرده است. همچنین این گوشی احتمالا از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ نیز پشتیبانی می کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر