;
coinex

موبایل آیفون 8 اپل با شارژ بی سیم همراه خواهد بود

موبایل آیفون 8 اپل با شارژ بی سیم همراه خواهد بود
مدتی است که شایعات راجع به موبایل آیفون 8 اپل آغاز شده است. گفته می شود آیفون 2018 اپل که در دهمین سالگرد تولید آیفون وارد بازارهای جهانی خواهد شد، از طراحی منحصر به فرد و ویژگی های خاصی برخوردار خواهد بود. یکی از این ویژگی ها که اپل مدتی است در مورد آن بررسی کرده و مشغول کار بر روی آن بوده، قابلیت شارژ بی سیم است.

شارژ بی سیم یا شارژ وایرلس قابلیت چندان جدیدی نبوده و مدتی است که گوشی های پرچمدار رده بالای اندرویدی این ویژگی را به عنوان یکی از خصوصیات جذاب خود در اختیار دارند؛ اما غول کوپرتینو تاکنون به این وادی وارد نشده است. اگر بتوان به سخنان تامین کنندگان قطعات اپل اعتماد کرد، باید گفت که موبایل آیفون 8 اپل با قابلیت شارژ بی سیم معرفی خواهد شد.

ویسترون (Wistron) یک کمپانی هندی است که اخیرا اپل به منظور به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هند، آن را به زنجیره تامین کنندگان قطعات خود اضافه کرده است. کمپانی ویسترون در حال حاضر آیفون SE اپل را تولید می کند.

دیروز صبح مدیر ارشد اجرایی ویسترون، رابرت هوانگ (Robert Hwang) در گفتگویی با خبرنگاران این مطلب را بیان کرد که آیفون بعدی اپل ضد آب بوده و با قابلیت شارژ بی سیم عرضه خواهد شد. این ویژگی های جدید می تواند آیفون 2018 اپل را برای دوست داران این برند قدرتمند، جذاب تر از پیش کند.

این اطلاعات هنگامی که هوانگ در خصوص پیچیده تر شدن روش های ساخت نسل بعدی آیفون در مقایسه با مدل های گذشته توضیح می داد، فاش شد. اینکه آیا فاش شدن این اطلاعات، اشتباهی از طرف هوانگ بوده و یا اینکه او یکی از پیش بینی شده ترین ویژگی های موبایل آیفون 8 اپل را را اعلام کرده، هنوز مشخص نیست؛ اما یک چیز معلوم است، کوپرتینویی ها برای دهمین سالگرد حضور آیفون در بازارهای جهانی برنامه ویژه ای خواهند داشت و این ویژگی های جدید می تواند موبایل آیفون 8 اپل را برای طرفداران این کمپانی، دوست داشتنی تر کند.

فقط یادتان باشد که هنوز هیچ جزئیاتی درباره نسل بعدی آیفون به تایید مقامات رسمی این کمپانی نرسیده است، پس همچنان خبرهای مربوط به این گوشی هوشمند را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید. انتظار نمی رود که آیفون جدید اپل قبل از پاییز امسال رخ نشان دهد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر