;
coinex

مریسا مایر، مدیر عامل سابق یاهو: نمی توانم بیشتر از این برای استفاده از جیمیل صبر کنم!

مریسا مایر ، مدیر عامل سابق یاهو: نمی توانم بیشتر از این برای استفاده از جیمیل صبر کنم!

کمتر از 24 ساعت از خروج مریسا مایر ، مدیر عامل سابق یاهو از این کمپانی می گذرد و به نظر می رسد مایر یک تیر خلاص نیز به این کمپانی رو به افول زده است.

در وب سایت the verge گزارش شده مریسا مایر که از سال 2012 با خروج از گوگل، سمت مدیر عاملی یاهو را عهده دار بود، در خلال یک کنفرانس در لندن اعلام کرد که برای استفاده مجدد از اپلیکیشن جیمیل بسیار هیجان زده است.

مایر روز گذشته و در خلال سخنرانی خود در سالن AccelerateHER لندن اعلام کرد که “هنگامیکه ابزاری که خودم طراحی کرده ام را مورد استفاده قرار می دهم، سریعتر هستم”.

البته مایر پس از آن گزارش های منتشر شده درباره سخنرانی خود را خطاب قرارداد و گفت که این سخنان خارج از چارچوب بوده و او همچنان از یاهو نیز استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است مریسا مایر در سال 2012، گوگل را به مقصد یاهو ترک کرد و از آن زمان، سمت مدیر عاملی این کمپانی را برعهده داشت.

گفتنی است قرارداد خرید یاهو توسط ورایزون نیز روز سه شنبه نهایی شد و مایر نیز با دریافت 23 میلیون دلار این کمپانی را ترک کرد. ورایزون نیز قصد دارد با ترکیب یاهو و AOL یک شرکت رسانه ای تحت عنوان Oath راه اندازی نماید.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر