;
coinex

دعوتنامه رویداد معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 5 چیدمان دوربین دوگانه را نشان می‌دهد

دعوتنامه رویداد معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 5 چیدمان دوربین دوگانه را نشان می‌دهد
در کمتر از یک هفته دیگر، گوشی هوشمند وان پلاس 5 معرفی خواهد شد. این دستگاه در 20 ژوئن برابر با 30 خردادماه به طور رسمی رونمایی شده و مدتی پس از آن وارد بازار خواهد شد. این شرکت چینی که هم اکنون در حال ارسال دعوتنامه خود برای این رویداد معرفی است، با انتشار تیزری تبلیغاتی و با شعار “تمرکز بر روی آن چیزی که مهم است” این موضوع را اعلام کرده است.

جالب است که در تصویر این دعوتنامه یک قاب کولار (الیافی ساخته شده از پارا آرامید) دیده می شود، البته هنوز تایید نشده است که آیا این قاب واقعا از کولار ساخته شده و یا اینکه تنها دارای بافتی شبیه به آن است؛ اما آن چیزی که بیشتر جلب توجه می کند جنس قاب این دستگاه نخواهد بود، بلکه چیدمان دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی هوشمند وان پلاس 5 است.

با توجه به این تصویر، لنزهای دوربین دوگانه وان پلاس 5 به صورت افقی قرار خواهد گرفت و این موضوع به وضوح در قاب این گوشی قابل رویت است.

گفته می شود که گوشی هوشمند وان پلاس 5 نیروی پردازشی خود را از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 به دست آورده که توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود

گفته می شود که گوشی هوشمند وان پلاس 5 نیروی پردازشی خود را از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 به دست آورده که توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود. به احتمال بسیار این فضای ذخیره سازی مربوط به سطح بالاترین نسخه از این مدل خواهد بود.

دوربین دوگانه گوشی هوشمند وان پلاس 5 با فلش LED دوگانه همراه شده است. نمایشگر آن دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده که حتی در سال 2017 نیز برای یک گوشی پرچمدار، رزولوشن مناسبی است. با این حال انتظار می رود که این دستگاه با برچسب قیمت 500 دلاری به بازار عرضه شود و حتی برخی منابع به قیمتی زیر 450 دلار اشاره کرده اند که در این صورت وان پلاس 5 را باید یک گوشی هوشمند بالا رده مقرون به صرفه قلمداد کرد.

تا 30 خرداد ماه زمان زیادی باقی نمانده است، به زودی همه چیز درباره پرچمدار جدید وان پلاس مشخص خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر