;
coinex

لپ تاپ گیمینگ Evo15-S اوریجین معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ Evo15-S اوریجین معرفی شد

شرکت اوریجین از کمپانی های شناخته شده تولیدکننده دستگاه های گیمینگ دسکتاپی و لپتاپ به شمار می رود که به تازگی محصول Evo15-S خود را با مشخصات نسل جدید بروزرسانی کرده است.

Evo15-S در مدل بروزرسانی شده با پردازنده و تراشه گرافیکی نسل جدید همراه است تا عملکرد بهتری در مقایسه با مدل پیشین داشته باشد. در طراحی تفاوتی بین این نسخه و نسخه اصلی وجود نداشته و اوریجین نیز سعی نکرده برای یک مدل بروزرسانی شده تغییراتی در طراحی حاصل کند.

از مشخصه های به کار گرفته شده در مدل 2017 باید به صفحه نمایش 15 اینچی 4K، پردازنده نسل هفتمی کبی لیک چهار هسته ای اینتل Core i7-6700HQ، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 انویدیا، حافظه 32 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتزی، درایو 2.5 اینچی M.2 PCIe با ظرفیت 6 ترابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

البته شرکت اوریجین پیکربندی رده بالاتری نیز برای Evo15-S در نظر گرفته تا محصولی قدرتمند به شمار رود. نسخه دیگر با پردازنده Core i7-7700HQ نسل هفتمی کبی لیک اینتل و تراشه گرافیکی GeForce GTX 1070 انویدیا با حافظه 8 گیگابایتی GDDR5 همراه شده است.

قطعا نسخه موردبحث قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه ابتدایی داشته و لپ تاپ ارزشمندتری به شمار می رود. هنوز اطلاعات بیشتری مانند تاریخ عرضه و قیمت دردسترس قرار نگرفته است.

انتظار می رود این کمپانی مطرح بزودی دیگر لپ تاپ های گیمینگ خود را با سخت افزار نسل جدید بروزرسانی کند تا لیست محصولات 2017 آن به نوعی تکمیل تر شود. همچنین شایان ذکر است که اوریجین در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 حضور نداشت تا بتواند جدیدترین محصولاتش را به نمایش بگذارد.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر