;
coinex

گلکسی نوت 8 نسخه‌ای با رم 8 گیگابایتی خواهد داشت

گلکسی نوت 8 نسخه‌ای با رم 8 گیگابایتی خواهد داشت

شرکت سامسونگ در مارس سال جاری به معرفی پرچمدار خود، گلکسی اس 8 پرداخت؛ گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجهی شامل حال آن شده و در دو نسخه پلاس و استاندارد معرفی شد.

اگرچه نسخه استاندارد و پلاس جهانی دارای حافظه رم 4 گیگابایتی هستند، اما نسخه ای از گلکسی اس 8 پلاس که ویژه بازار چین در نظر گرفته شد با حافظه رم 6 گیگابایتی روانه بازار این کشور شد. حال به نظر می رسد گلکسی نوت 8 با مشخصات رده بالاتری توسط کره ای ها رونمایی خواهد شد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت 8 شاهد بودیم و هر روز بر تعداد این گزارش ها افزوده می شود.

با وجود نسخه 8 گیگابایت رم، نسخه 6 گیگابایتی مدل پایه گلکسی نوت 8 محسوب خواهد شد و با این وجود خبری از حافظه رم 4 گیگابایتی در فبلت 2017 این شرکت کره ای نیست. انتظار می رود نسخه 8 گیگابایتی همانند گلکسی اس 8 پلاس تنها در منطقه خاصی به فروش برسد. بسیاری ممکن است نسخه 8 گیگابایتی را مدل کارآمدی محسوب نکنند زیرا از یک سوی قیمت تلفن هوشمند را افزایش می دهد و در سوی دیگر فواید خاصی نخواهد داشت. در حال حاضر اسمارتفون هایی در بازار وجود دارند که حافظه رم بین 4 تا 6 گیگابایتی داشته و حتی برخی کمتر از این حجم حافظه رم را شامل می شوند.

به هر حال قطعا استفاده از حافظه رم 8 گیگابایتی در گلکسی نوت 8 بی دلیل نخواهد بود و سامسونگ علتی برای به کارگیری چنین ظرفیت بزرگ حافظه رمی خواهد داشت. براساس گزارش ها نوت 8 در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر پیش از معرفی آیفون 8 رونمایی خواهد شد، تا مشتریان بسیاری را شامل حال خود کند. همانطور که می دانید گلکسی نوت 8 با مشخصه های بزرگی همراه بوده که از جمله باید صفحه نمایش 6.3 اینچی +QHD، حافظه رم 8 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 836 را نام برد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر