;
coinex

درز تصویری از آیفون 8 اپل با نمایشگر OLED

درز تصویری از آیفون 8 اپل با نمایشگر OLED

شرکت اپل قصد داشته بزودی نسل جدید آیفون را در سه مدل معرفی کند. گوشی های هوشمندی که در میان آن پرچمداری به نام آیفون 8 قرار داشته و به عنوان نسخه منحصربفرد از آیفون بزودی معرفی خواهد شد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون 8 منتشر شد و این موضوع شامل آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز می شود، بنابراین انتظار داریم بیشتر گزارش های منتشر شده به حقیقتی درباره محصولات مورد بحث اشاره کرده باشند.

گوشی هوشمند آیفون 8 با نمایشگر OLED همراه بوده و پشتیبانی از تاچ آیدی دیگر ویژگی این پرچمدار اپل است. پوشش شیشه 2.5 بعدی با فناوری 3D Touch آیفون 8 را به اسمارتفونی کارآمد تبدیل خواهد کرد. تصویر اسلاید مربوط به رویدادی در شنژن چین بوده و احتمال می رود حقیقی باشد. طراحی آیفون 8 تاکنونی شبیه به گلکسی اس 8 بوده و برخی اطلاعات آن در تصویر اسلاید آشکار است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا کمپانی کوپرتینویی در سپتامبر سال جاری اطلاعات بیشتری مربوط به این پرچمدار را آشکار سازد. آیفون 8 در ماه اکتبر یا نوامبر روانه بازار جهانی خواهد شد و ممکن است نسخه نهایی آن بیش از 1000 دلار قیمت داشته باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر