;
coinex

3 مدل دیگر از گلکسی نوت FE در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ دیده شد

3 مدل دیگر از گلکسی نوت FE در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ دیده شد

در چند هفته اخیر، اخبار مختلفی از نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 که با نام گلکسی نوت FE شناخته می شود منتشر شده است و اکنون نیز 3 مدل مختلف از این گوشی در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ مشاهده شده است.

دیده شدن این سه نسخه در وب سایت سامسونگ، خود می تواند دلیلی بر این موضوع باشد که احتمالا به زودی شاهد عرضه گلکسی نوت FE توسط این کمپانی کره ای خواهیم بود. هرچند بنابر آخرین اخباری که درباره زمان عرضه این کمپانی به دستمان رسیده، عرضه این گوشی به مردادماه (جولای) موکول شده است.

3 نسخه ای که از گلکسی نوت FE در وب سایت سامسونگ مشاهده شده اند دارای شماره مدل های SM-N935S، SM-N935K و SM-935L هستند که این شماره مدل ها، اطلاعات اندکی درباره اپراتورهای ارائه دهنده آن ها نیز در اختیار می گذارند.

گلکسی نوت FE با شماره مدل SM-N935S توسط اپراتور SK Telecom، شماره مدل SM-N935K توسط اپراتور KT و شماره مدل SM-N935L نیز توسط اپراتور ال جی یو پلاس عرضه خواهند شد.

شایان ذکر است که دو نسخه دیگر گلکسی نوت FE که پیش‌تر با شماره مدل های SM-N935F و SM-N935FD شاهد آن ها بودیم، برای بازارهای خارج از کره جنوبی بوده و نسخه اول تک سیم کارته و نسخه دوم نیز دو سیم کارته خواهد بود.

همچنین برای افرادی که تا به اینجا در جریان اخبار مربوط به گلکسی نوت FE نبوده اند باید به این نکته اشاره کنیم که FE خلاصه شده عبارت Fandom Edition بوده و نسخه ریفربیشد (بازسازی شده) گلکسی نوت 7 است.

بنابراین گلکسی نوت FE به جز باتری، از هر نظر مشابه گلکسی نوت 7 است. بنابر گزارشات مختلف، گلکسی نوت FE دارای یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی بوده و این در حالی است که انرژی گلکسی نوت 7 را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کرد.

گلکسی نوت 7 یکی از بزرگترین اشتباهات غول تکنولوژی کره ای بود. اگر به خاطر داشته باشید، گزارشات متعددی مبنی بر انفجار و آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 منتشر می شد و اکنون این کمپانی قصد دارد با رونمایی از گلکسی نوت FE پیش از معرفی گلکسی نوت 8، اعتماد از دست رفته کاربران به خود و مخصوصا این برند را مجددا جلب نماید.

در انتها بد نیست نگاهی به مشخصات گلکسی نوت FE بیاندازیم. این گوشی از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن کواد اچ دی (2560 در 1440 پیکسل)، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش بهره مند شده است.

همچنین قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه 64 بیتی اگزینوس 8890 هشت هسته ای تامین می شود و از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری نیز به عنوان دوربین اصلی این گوشی استفاده شده است.

این گوشی دارای گواهینامه IP68 بوده و بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. صفحه نمایش این گوشی منحنی بوده و همچنین از قلم استایلوس اس پن سامسونگ بهره می برد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر