;
coinex

محبوبیت بیشتر گوشی اچ تی سی یو 11 از وان ام 9 و اچ تی سی 10

محبوبیت بیشتر گوشی اچ تی سی یو 11 از وان ام 9 و اچ تی سی 10

بنا به گزارش منتشر شده در رسانه تایوانی Focus Taiwan، اچ تی سی 11 با استقبال خوبی نزد هواداران مواجه شده است.

چانگ چیا لین، مدیر بخش دستگاه های متصل و گوشی های هوشمند اچ تی سی در این خصوص گفته است که فروش گوشی یو 11 نسبت به گوشی ام 9 و اچ تی سی 10 با موفقیت بیشتری همراه بوده است.

او همچنین اشاره کرد که مشکلات موجود در تامین قطعات اولیه جدیدترین پرچمدار این کمپانی در اوایل ماه جولای (تیر) مرتفع خواهد شد.

خانم چر وانگ، مدیر ارشد اجرایی اچ تی سی در خلال جلسه ای با سهام داران این کمپانی تایوانی خاطر نشان کرده بود که نتایج (فروش) سال آینده رضایت بخش خواهد بود.

اچ تی سی در طول چند سال گذشته همواره در بخش گوشی های هوشمند خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد و این مشکلات منجر به ضررهای پی در پی اچ تی سی در این بخش می شد؛ به طوری که گزارشات سال گذشته، از ضرر 349 میلیون دلاری این کمپانی حکایت می کنند.

البته شایان ذکر است که کمپانی اچ تی سی به دلیل محبوبیت اچ تی سی وایو (HTC Vive) در بخش بازی های واقعیت مجازی به سود خوبی دست یافته است. اچ تی سی وایو در حال حاضر محبوب ترین هدست واقعیت مجازی در بازار هدست های VR است.

گوشی اچ تی سی یو 11 به احتمال زیاد می تواند در بازارهایی که در حال حاضر در دسترس قرار دارد، فروش خوبی را تجربه نماید اما به محض اینکه این گوشی به بازارهای جهانی راه یابد، باید با پرچمداران قدرتمندی همچون وان پلاس 5، گلکسی نوت 8 و نسل دوم گوشی های پیکسل رقابت کند که قطعا کار سختی برای این پرچمدار تایوانی خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر