;
coinex

قیمت تلویزیون فریم سامسونگ از 2000 دلار شروع می شود

قیمت تلویزیون فریم سامسونگ از 2000 دلار شروع می شود

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از تلویزیون The Frame رونمایی کرد، تلویزیونی که همانند اسمش و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شبیه یک تابلو اثر هنری بر روی دیوار به نظر می‌رسد؛ حال وقت آن رسیده که این تلویزیون‌ها در دسترس و قابل خرید باشند. قیمت تلویزیون Frame سامسونگ در مدل 55 اینچ از 1,999 دلار و مدل 65 اینچ آن از 2,799 دلار شروع می‌شود.

هر کدام از تلویزیون‌های فریم، قابل سفارشی سازی هستند و مشتریان می‌توانند رنگ و جنس قاب و چند مورد دیگر آن را انتخاب کنند و هزینه اضافی سفارشی سازی آن بسته به اندازه تلویزیون، 200 تا 250 دلار قیمت خواهد داشت. مشتریان همچنین به 100 نقاشی و تصویر از 37 هنرمند و عکاس دسترسی خواهند داشت تا آن‌ها را برای زمانی که نمی‌خواهند تلویزیون تماشا کنند، برای نمایش انتخاب کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند با دسترسی به Art Store، آثار هنری دیگر را نیز خریداری کنند.

Samsung The Frame
تلویزیون فریم سامسونگ که شبیه آثار هنری به نظر می‌رسد.

فریم تلویزیونی 4K HDR است و دارای چهار پورت HDMI، سه پورت USB و ویژگی‌هایی که دیگر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از آن برخوردارند، خواهد بود. تلویزیون‌های فریم سامسونگ از 18 ژوئن (28 خرداد) از طریق وب‌سایت Samsung.com قابل خرید هستند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر