;
coinex

گلکسی نوت 8 احتمالا در اواخر مردادماه معرفی خواهد شد

گلکسی نوت 8 احتمالا در اواخر مردادماه معرفی خواهد شد

بالاخره پس از فراز و نشیب های بسیار، احتمالا گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در اواخر مردادماه (اواسط ماه آگوست) معرفی خواهد شد.

بنا به گزارش منتشر شده در The Bell، این کمپانی کره ای در روز پنج شنبه هفته گذشته اعلام کرده که جدیدترین پرچمدارش را در اواسط ماه آگوست (مرداد) معرفی می کند.

شایعاتی که تا به امروز درباره تاریخ عرضه فبلت سامسونگ به گوش می رسید، با اختلافات زیادی همراه بود؛ چرا که مدیران ارشد این کمپانی نمی توانستند برسر اینکه گلکسی نوت 8 دقیقا یک سال پس از گلکسی نوت 7 معرفی شود و یا معرفی این پرچمدار را به اوایل ماه سپتامبر (شهریور) و نمایشگاه IFA 2017 برلین موکول کنند، به توافق برسند.

حال گزارش منتشر شده در روز جمعه خبر می دهد که این کمپانی کره ای به دلیل رونمایی آیفون 8 اپل، قصد دارد معرفی گوشی گلکسی نوت 8 خود را زودتر به انجام برساند.

بنابر منابعی بی نام، این احتمال وجود دارد که سری آیفون 8 به دلیل مشکلاتی در تامین قطعات اولیه مرتبط با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در صفحه نمایش آن وجود دارد، با اندکی تاخیر به بازار عرضه خواهد شد و به همین دلیل سامسونگ قصد دارد معرفی گلکسی نوت 8 خود را زودتر معرفی نماید و احتمالا تاریخ معرفی این گوشی، چند هفته پیش از آغاز پیش فروش آیفون 8 خواهد بود.

درحالی که گفته می شود اپل با مشکلات مربوط به تکنولوژی تشخیص نوری اثر انگشت دست و پنجه نرم می کند، برخی از منابع آگاه بیان می کنند که سامسونگ نیز به دلایل مشابه، ایده به کارگیری این تکنولوژی در پرچمدار خود را کنار گذاشته و گفته می شود که اکثر این مشکلات مربوط به پیاده سازی آن است.

بنابراین انتظار نمی رود غول تکنولوژی کره ای تا بهار سال 2018 میلادی و معرفی سری گلکسی اس 9 خود، اسکنر اثر انگشت را در صفحه نمایش پرچمدارانش تعبیه کند.

از جمله مشخصات گلکسی نوت 8 که تا امروز به دست آمده می توان به یک صفحه نمایش خمیده 6.3 یا 6.4 اینچی اشاره کرد که همانند گلکسی اس 8، کناره های این صفحه نمایش بدون حاشیه بوده و از نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره می برند. با این تفاسیر باید گفت که گلکسی نوت 8 از لحاظ بصری بسیار شبیه به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود.

همچنین بر اساس آخرین شایعات، این گوشی از ساختار دوربین دوگانه عمودی بهره می برد و سنسورهای دوربین آن نیز 13 مگاپیکسلی است. همچنین این ساختار با یک فلش ال ای دی دوگانه همراه خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست اما انتظار می رود سامسونگ تبلیغات برای پرچمدار اندرویدی جدید خود را از تابستان آغاز کند، بنابراین احتمالا به زودی اطلاعات بیشتر و دقیق تر در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر