;
coinex

انتشار نمونه تصاویری که با دوربین وان پلاس 5 به ثبت رسیده است

انتشار نمونه تصاویری که با دوربین وان پلاس 5 به ثبت رسیده است

نمونه عکس هایی که با دوربین وان پلاس 5 به ثبت رسیده، توسط مدیر عامل این شرکت یعنی پیت لاو منتشر شده اند.

اگر می خواهید قبل از رونمایی رسمی گوشی وان پلاس 5، نگاهی به عملکرد دوربین آن داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تصاویر جدیدی که مدیرعامل این شرکت در حساب ویبو خود منتشر کرده را مشاهده کنید. هرچند که اطلاعات تکمیلی درباره این تصاویر منتشر نشده و نمی دانیم که این تصاویر اصلاح شده اند یا خیر؛ با اینحال در اندازه معمولی 4608 در 3456 به ثبت رسیده اند و از دوربین 16 مگاپیکسلی خبر می دهند. به این ترتیب می توان گفت که حداقل یکی از لنزهای دوربین دوگانه وان پلاس 5 با رزولوشن 16 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

از لحاظ کیفیت تصاویر باید گفت که می توان آنها را با بهترین های عکاسی با موبایل بازار حال حاضر مقایسه کرد. نکته قابل توجه درباره دوربین وان پلاس 5 ، محدوده دینامیکی بالای آن است که تصاویر مربوط به غروب آفتاب را به زیبایی ثبت می کند. اگر به رنگ ها و جزئیات تصاویر نگاه کنید، متوجه می شوید که غروب آفتاب زیبا و تاثیرگذاری به ثبت رسیده است. بالانس رنگ کاملا طبیعی نیست؛ که البته نمی توان این مساله را یک امتیاز منفی دانست. گاهی اوقات یک بالانس رنگ طبیعی به عکس هایی ناخوشایند و غیر زنده تبدیل می شود.

هنوز به طور قطع نمی دانیم که دوربین وان پلاس 5 از چه ترکیبی تشکیل شده است؛ با اینحال می دانیم که نرم افزار عکسبرداری آن با همکاری DxO Labs توسعه یافته است. فرقی نمی کند که تنظیمات دوربین دوگانه وان پلاس 5 از چه ترکیبی تشکیل شده باشد، به هر حال می توان به آن امیدوار بود. این گوشی هوشمند در تاریخ 20 ژوئن رونمایی خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر