;
coinex

تایید شد: هواوی آنر 9 ششم تیرماه در برلین رونمایی خواهد شد

تایید شد: هواوی آنر 9 ششم تیرماه در برلین رونمایی خواهد شد

گوشی آنر 9 هواوی در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) در چین معرفی شد و این کمپانی تایید کرد که رونمایی رسمی این گوشی در 6 تیرماه رسما معرفی خواهد شد.

برند آنر در اکانت توییتر رسمی خود اعلام کرد که این گوشی در برلین معرفی خواهد شد. اگر در تصویر پایین دقت کنید، گوشی هواوی آنر 8 پرو را در چپ، آنر 8 را در راست و یک دستگاه ناشناخته را در بین آن دو مشاهده خواهید کرد (برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید).

اما شاید این دستگاه چندان هم ناشناخته نباشد؛ چرا که به نظر می رسد این گوشی مرموز همان آنر 9 هواوی است!

برند آنر در اکانت توییتر رسمی خود اعلام کرد که این گوشی در برلین معرفی خواهد شد. اگر در تصویر پایین دقت کنید، گوشی هواوی آنر 8 پرو را در چپ، آنر 8 را در راست و یک دستگاه ناشناخته را در بین آن دو مشاهده خواهید کرد.
تیزر هواوی برای رونمایی از گوشی هواوی آنر 9 در برلین

گوشی هواوی آنر 8 در مقیاس جهانی یک موفقیت برای برند آنر به شمار می رفت و این گوشی در بازارهای اروپا و آمریکا توانست فروش خوبی را تجربه نماید. حال با توجه به رونمایی هواوی آنر 9 در برلین، انتظار می رود که این گوشی به سرعت به بازارهای اروپایی نیز وارد شود.

آنر 9 یک گوشی جمع و جور بوده و از فلز و شیشه ساخته شده است. این گوشی در برخی ویژگی های شبیه به نسخه قبلی خود بوده اما برخلاف گوشی آنر 8، با یک قاب پشتی خمیده و اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش عرضه خواهد شد.

برند این کمپانی در پشت گوشی حک شده و علاوه بر آن، دوربین دوگانه، فلش ال ای دی دوگانه و سنسور لیزری فوکوس خودکار نیز با آن همراه شده است.

گوشی آنر 9 هواوی در رنگ های طلایی (Amber Gold)، مشکی، آبی روشن (Charm Sea Blue) و خاکستری (Seagull Gray) در چین در دسترس بوده و این احتمال وجود دارد که این گزینه های رنگی در بازارهای اروپایی نیز عرضه شوند.

مشخصات هواوی آنر 9

از جمله مشخصات گوشی آنر 9 هواوی باید صفحه نمنایش 5.15 اینچی فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل)، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش را نام برد.

این گوشی به تراشه 64 بیتی کرین 960 مجهز شده که با هشت هسته وظایف پردازشی آنر 9 را عهده دار خواهد بود.

از دیگر مشخصات هواوی آنر 9 می توان به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض، دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی اشاره کرد.

اندروید 7 نوقا بر روی این گوشی حکمرانی می کند و رابط کاربری هواوی Emotion UI (EMUI) 5.1 نیز بر روی آن قرار گرفته است.

گفتنی است گوشی هواوی آنر 9 دو سیم کارته بوده در چین با قیمت 338 دلار عرضه خواهد شد. احتمالا قیمت این گوشی در سایر نقاط دنیا کمی بیشتر از این باشد اما در مجموع یک گوشی کاملا مقرون به صرفه است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر