;
coinex

کامپیوتر شخصی قابل انعطاف ؛ قدرتنمای دیگری از لنوو

لنوو از کانسپت یک کامپیوتر شخصی قابل انعطاف رونمایی کرد.
لنوو از کانسپت یک کامپیوتر شخصی قابل انعطاف رونمایی کرد. هم اکنون کمپانی های سازنده بزرگی به دنبال ساخت دستگاه های الکترونیکی با نمایشگرهای قابل انعطافی هستند که بتواند خم شده و یا به راحتی تا شوند. کمپانی هایی چون سامسونگ و ال جی به دنبال چنین ویژگی منحصر به فردی هستند و حتی برخی شایعات به این نکته اشاره داشتند که سامسونگ به تولید انبوه چنین دستگاهی نزدیک شده است.

اما اکنون به نظر می‌رسید که این کمپانی ها در ساخت گجت های قابل انعطاف با نمایشگری تاشو، تنها نبوده و کمپانی دیگری نیز با قدرت در این مسیر گام نهاده است.

اگر خاطرتان باشد، سال گذشته کمپانی لنوو، طرح مفهومی از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت که می‌توانست به مانند یک دستبند به دور دست پیچیده شود؛ اما این همه آن چیزیست که این کمپانی می‌خواهد! در رویدادی که به تازگی در نیویورک برگزار شد، لنوو از کانسپت دستگاه دیگری رونمایی کرد که می تواند خم شود، این دستگاه یک کامپیوتر شخصی قابل انعطاف است.

این گجت که اساسا یک لپ تاپ است می‌تواند به مانند یک تکه کاغذ تا شده و در کوله پشتی شما قرار گیرد. در حال حاضر مطمئن نیستیم که این لپ تاپ چقدر می‌تواند با لپ تاپ های رایج امروزی متفاوت باشد؛ اما می‌توان حدس زد که به احتمال بسیار این لپ تاپ قابل انعطاف لنوو می‌تواند آنقدر کوچک شود که به مانند یک کیف دستی، در دست جای گیرد.

این دستگاه در حال حاضر به عنوان یک طرح مفهومی باقی خواهد ماند، چرا که برای تولید چنین محصولی باید قطعات مختلفی در نظر گرفته شود که همگی منعطف باشند. تنها یک صفحه نمایش قابل انعطاف کافی نخواهد بود، باید به دیگر اجزایی همچون باتری و مادربرد نیز توجه شود.

با این وجود، این یک ایده بسیار جذاب است. چه کسی می‌تواند بگوید که از دیدن یک لپ تاپ منعطف هیجان زده نمی‌شود؟ داشتن یک کامپیوتر شخصی قابل انعطاف چه حسی خواهد داشت؟!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر