;
coinex

زمان معرفی آیفون 8 اپل احتمالا به تاخیر خواهد افتاد!

معرفی آیفون 8 اپل احتمالا به تاخیر خواهد افتاد!
تحلیلگری می‌گوید که اپل برای تعبیه سنسور اثر انگشت جدید خود در زیر نمایشگر این دستگاه با مشکلاتی مواجه شده است و همین امر می‌تواند معرفی آیفون 8 اپل را به تاخیر اندازد.

گزارشات مختلفی حاکی از آن است که اپل گوشی پرچمدار جدید آیفون 8 خود را با ویژگی‌های جدیدی در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این دستگاه است، اما بر اساس گفته یکی از تحلیلگران، اپل به احتمال بسیار زیاد راه اندازی آیفون جدید خود را به تاخیر خواهد انداخت؛ چرا که تکنولوژی این کار هنوز آماده نشده است!

این تحلیلگر معتقد است که اپل هنوز نتوانسته است برای عملکرد سنسور اثر انگشت جدید خود تصمیم درستی بگیرد. در حال حاضر سه روش متفاوت برای این کار وجود دارد.

تقریبا اکنون مشخص شده است که سنسور اثر انگشت جدید در آیفون 8 اپل در زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد؛ اما اپل هعنوز نتوانسته است تصمیم بگیرد که پوشش شیشه ای نمایشگر در ناحیه ای که سنسور قرار خواهد گرفت، نازک تر باشد یا خیر!

باید در روی شیشه نمایشگر یک فضای بسیار کوچک برای سنسور نوری یا اولتراسونیک تعبیه شود و یا اینکه یک سنسور بسیار نازک، به طور مستقیم به صفحه نمایش متصل شده و با آن یکپارچه گردد.

هیچ سنسور اثر انگشتی در پنل پشتی آیفون 8 اپل دیده نخواهد شد

در واقع این بدان معناست که هیچ شانسی برای دیدن سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آیفون جدید اپل وجود ندارد. این دقیقا همان چیزیست که رندرها و همچنین خبرهای درز شده از این دستگاه به خوبی نشان می‌دهند.

این تحلیلگر می گوید؛ انتظار می‌رود که تصمیم نهایی اپل برای جایگذاری سنسور اثر انگشت آیفون 8 تا اواخر ماه ژوئن عملی شود. به همین علت می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا معرفی اپل آیفون 8 تا یکی دو ماه بعد از تاریخ اعلام شده به تاخیر بیفتد.

این بدان معنا نخواهد بود که آیفون 8 اپل در کنار آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی نخواهد شد؛ اما به احتمال بسیار زیاد فروش آیفون 8 به دلیل مشکلاتی که در سر راه تکنولوژی سنسور اثر انگشت آن وجود دارد به ماه اکتبر و یا نوامبر موکول شود. باید دید که با این وضعیت چه اتفاقی برای آیفون جدید اپل خواهد افتاد؟!

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر