;
coinex

جایگاه قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در iPhone 8 هنوز مشخص نشده است

جایگاه قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در iPhone 8 هنوز مشخص نشده است

از مدتها پیش شایع شده بود که کمپانی اپل قصد دارد سنسور اثرانگشت در گوشی iPhone 8 را درون صفحه نمایش اولد این دستگاه قرار دهد؛ اما اینطور که به نظر می رسد، تکنولوژی لازم برای چنین قابلیتی، هنوز آماده نیست.

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که این کمپانی آمریکایی هنوز تصمیم خود را نگرفته و مشخص نیست که برای این قابلیت تشخیص هویت بیومتریک از چه تکنولوژی استفاده خواهد کرد.

کمپانی اپل در حال حاضر، سه گزینه پیش رو دارد: باریک کردن شیشه پوشاننده نمایشگر در نواحی اطراف سنسور، ایجاد یک حفره در شیشه برای سنسور نوری یا اولتراسونیک و یا استفاده از سنسور فیلم که با استفاده از تکنووژی خازنی یا مادون قرمز می توان آن را درون پنل تعبیه کرد.

این عدم تصمیم گیری کمپانی اپل نشان می دهد که گوشی iPhone 8 با یک تا دو ماه تاخیر آماده راه اندازی خواهد شد. بنابراین، علیرغم اینکه همراه با دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می شود، تا ماه های اکتبر یا نوامبر (مهر یا آبان) راه اندازی نخواهد شد. گفته می شود گوشی های آیفون7 اس و آیفون 7 اس پلاس همانند مدل های پیش از خود، از جایگاه همیشگی اسکنر اثرانگشت برخوردار می شوند، اما به شارژ بیسیم و پنل پشتی شیشه ای نیز مجهز خواهند شد.

گوشی iPhone 8 از نمایشگر 5.8 اینچی اولد و تقریبا بدون حاشیه برخوردار خواهد شد. تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه به صورت عمودی خواهد بود و سنسورهای ویژه ای همچون تشخیص چهره سه بعدی نیز در جلوی دستگاه تعبیه می شوند.

یکی از تحلیلگران معتقد است که کمپانی اپل می تواند در سه ماهه چهارم سال 2017، تعداد 90 میلیون گوشی آیفون را به فروش برساند؛ این بازه زمانی در حقیقت فصل خرید تعطیلات در جهان غرب به شمار می رود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر