;
coinex

پیام رسان واتساپ به شما اجازه می دهد که هر نوع فایلی را به اشتراک بگذارید

پیام رسان واتساپ به شما اجازه می دهد که هر نوع فایلی را به اشتراک بگذارید

اپلیکیشن پیام رسان واتساپ قصد دارد امکان اشتراک گذاری هر نوع فایلی را به زودی فراهم کند.

این اپلیکیشن که تحت مالکیت فیسبوک قرار دارد، برخلاف اینستاگرام یا فیسبوک مسنجر، به ندرت قابلیت های جدیدی را اضافه می کند. با اینحال، در حال آزمایش چندین عملکرد است که می تواند برای بسیاری از کاربران خوشایند باشد.

زمانی که این قابلیت در پیام رسان واتساپ همگانی شود، شما می توانید هر نوع فایلی را برای لیست مخاطبان یا گروه های خود ارسال کنید. این در مقایسه با شرایط فعلی، یک پیشرفت چشمگیر به شمار می رود؛ در حال حاضر شما می توانید فایل هایی را از طریق واتساپ ارسال کنید، اما محدودیت هایی دارید: مثل PDF، ورد داکیومنت و غیره.

هنوز مشخص نیست که چرا تا به حال چنین محدودیت هایی وجود داشته، اما خوشبختانه این مشکل برطرف شده است. این قابلیت جدید که اجازه اشتراک گذاری هر نوع فایلی را به شما می دهد، در حال حاضر مراحل آزمایشی را با تعداد محدودی از کاربران طی می کند و روند آهسته ای دارد. با این اوصاف، چنین قابلیتی به طور قطع راه اندازی می شود، اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

به خاطر داشته باشید که فایل ها با محدودیت حجم مواجه هستند؛ 128 مگابایت در iOS، 100 مگابایت در اندروید و 64 مگابایت در نسخه وب واتساپ. دلیل این محدودیت حجمی مشخص نیست، اما احتمالا پیام رسان واتساپ نمی خواهد که سرورها به خاطر اشتراک گذاری میلیون ها ویدیوی 4K با اشکال مواجه شوند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر