;
coinex

جیمیل تا پایان امسال اسکن ایمیل ها برای شخصی سازی تبلیغات را متوقف می کند

جیمیل تا پایان امسال اسکن ایمیل ها برای شخصی سازی تبلیغات را متوقف می کند

برخی از مخالفان سرسخت جیمیل همواره ادعا می کنند که شما هیچ وقت نمی توانید به سرویس ایمیل گوگل اعتماد کنید؛ چراکه این سرویس محتوای پیام های شما را به صورت خودکار اسکن می کند تا تبلیغات را برای شما شخصی سازی نماید.

در حالی که فرایند اسکن ایمیل توسط جیمیل به صورت خودکار انجام شده و هیچ فرایند انسانی در آن نقشی ندارد اما بسیاری از مردم راضی به انجام این کار توسط غول موتورهای جستجو نیستند.

با توجه به این موضوع، امروز گوگل اعلام کرد که اواخر امسال قصد دارد اسکن ایمیل ها در سرویس رایگان جیمیل را متوقف نماید. بنابراین به نظر می رسد که به زودی یکی از بحث برانگیزترین موضوعات حول سرویس ایمیل گوگل از میان برداشته خواهد شد.

با این اقدام گوگل باید دید که مخالفان سرسخت جیمیل دیگر چه بهانه ای برای استفاده نکردن از این سرویس رایگان و کارآمد می آورند!

بعد از این تغییرات، تبلیغات جیمیل همراستا با شخصی سازی تبلیغات در سایر محصولات گوگل خواهد شد. تبلیغاتی که مشاهده خواهید کرد بر مبنای تنظیمات شما نمایش داده می شود و شما می توانید هر زمانی که خواستید سفارشی سازی تبلیغات را به طور کامل غیر فعال نمایید.

گوگل اعلام کرده که سرویس جیمیل بیش از 1.2 میلیارد کاربر دارد و در آینده افزونه هایی ساخته و پرداخته می شود که می توانند کارهایی از قبیل پرداخت وجه و سفارشات را مستقیما از درون این سرویس به انجام رسانند.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر