;
coinex

نمایشگر اولد شفاف و منعطف 77 اینچی ال جی معرفی شد؛ به آینده خوش آمدید!

نمایشگر اولد شفاف و منعطف 77 اینچی ال جی معرفی شد؛ به آینده خوش آمدید!
کمپانی ال جی به تازگی از نمایشگر غول پیکری رونمایی کرد که نه تنها انعطاف پذیر بوده، بلکه بسیار شفاف است و به عنوان اولین نمایشگر اولد شفاف و منعطف جهان در اندازه 77 اینچی شناخته می‌شود. برای آنکه درک درستی از اندازه آن داشته باشید، بد نیست بدانید که این صفحه نمایش به صورت مورب در اندازه ای حدود 195 سانتیمتر گسترده شده و این باعث می‌شود تا ارتفاع این صفحه نمایش به 170.5 سانتیمتر برسد (قد تام کروز، هنرپیشه معروف هالیوودی، 170 سانتیمتر است و با این تفاسیر نمایشگر شفاف ال جی حتی کمی بلندتر از قد این هنرپیشه محبوب است).

در مورد مشخصات این صفحه نمایش نیز نکات جذابی وجود دارد. نمایشگر شفاف و قابل انعطاف ال جی با کیفیت تصویری UHD از رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل برخوردار بوده و دارای شفافیت 40 درصدی است. این نمایشگر را به گونه ای می‌توان تنظیم کرد که انحنای آن به 80 درجه برسد. ال جی عکسی از چگونگی به نمایش درآمدن تصاویر در این صفحه نمایش را به اشتراک گذاشته و شما به خوبی می‌توانید این نمایشگر بزرگ منحنی شکل را که شفافیتی شبیه به شیشه را دارد، ببینید.

نمایشگر اولد شفاف و منعطف 77 اینچی ال جی

این صفحه نمایش شفاف ال جی می‌تواند به ویژه برای کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و حتی ممکن است که به زودی به عنوان نمایشگر تلویزیون نیز بکار گرفته شود؛ اما چیزی که به خوبی خودنمایی می‌کند، این است که فناوری اولد در طول این سالها بسیار تکامل یافته و این موضوع می‌تواند نوید بخش آینده ای درخشان در صنعت ساخت نمایشگر باشد. صفحه نمایش اولد شفاف و قابل انعطاف ال جی می‌تواند به این نکته نیز اشاره داشته باشد که ممکن است ما به زودی شاهد یک گوشی هوشمند قابل انعطاف باشیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر