;
coinex

انتشار آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای شیائومی می مکس

انتشار آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای شیائومی می مکس

هم اکنون گفته می شود که آپدیت اندروید 7.0 نوقا به همراه رابط کاربری MIUI 8.5.1 شیائومی برای گوشی شیائومی می مکس در دسترس قرار گرفته است.

این اخبار نشات گرفته از یک گروه فیس بوک با نام “عاشقان یونانی شیائومی” (Greek Xiaomi Lovers) است که تعدادی اسکرین شات از لیست تغییرات این آپدیت به همراه اطلاعات نرم افزاری دستگاه پس از آپدیت مذکور را به نمایش می گذارد.

از آنجایی که این آپدیت یک آپدیت عمده برای گوشی می مکس شیائومی است، کاربران در انتظار تغییرات نرم افزاری زیادی هستند؛ از جمله اضافه کردن دکمه هایی برای تنظیمات رایج در نتایج جستجو است. علاوه بر این موارد، نرم افزار شیائومی می مکس هوشمندتر شده و مدیریت فرایندهای آن نیز موثرتر شده است.

اپلیکیشن قفل که در رابط کاربری MIUI شیائومی قرار گرفته نیز ارتقا یافته و در حال حاضر اگر کاربر ویژگی اپلیکیشن های دوگانه را فعال نماید، این رابط کاربری اپلیکیشن های قفل متفاوتی را برای او فراهم می کند.

همچنین کاربران می توانند محتوای نوتیفیکیشن های به نمایش در آمده روی صفحه قفل را مخفی کنند. شایان ذکر است که پچ امنیتی اندروید برای ماه مه نیز با این آپدیت همراه شده است.

این آپدیت از طریق وایرلس در دسترس قرار گرفته و کاربرانی که گوشی شیائومی می مکس آن ها مجهز به رام گلوبال (Global ROM) است می توانند طی روزها و یا هفته های آتی آپدیت مذکور را دریافت نمایند.

اگر تا امروز هنوز نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت را روی گوشی خود مشاهده نکرده اید شاید بهتر است خودتان از بخش تنظیمات وجود این آپدییت را چک کنید. شما می توانید این کار را با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس بخش درباره گوشی (About Phone) به انجام رسانید.

پس از آن به سادگی گزینه آپدیت های سیستمی (System Updates) را انتخاب کرده و در نهایت در صورت در دسترس بودن این آپدیت برای گوشی شما، آپدیت اندروید 7.0 نوقا بر روی گوشی شما دانلود خواهد شد.

نسخه ای که آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت می کند، نسخه پایه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی گوشی شیائومی می مکس است. در حال حاضر هنوز مشخص نشده که نسخه پرایم (Prime) این گوشی که با 4 گیگابایت رم همراه شده، این آپدیت را دریافت می کند یا خیر.

شیائومی برای اولین بار گوشی می مکس خود را در سال 2016 میلادی معرفی کرد و این گوشی با صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ دی خود تبدیل به بزرگترین گوشی هوشمند این کمپانی چینی شد.

کمپانی شیائومی پس از آن، نسخه دوم این گوشی را با نام می مکس 2 راه اندازی کرد. این گوشی در ماه مه میلادی معرفی شد و در حال حاضر نیز در دسترس خریداران است.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر