;
coinex

شایعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 2 با طراحی زیبا خبر داده اند

شایعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 2 با طراحی زیبا خبر داده اند

در هفته های اخیر، شایعات پیرامون گوشی گوگل پیکسل 2 ، نسل جدید گوشی های گوگل بیشتر شده است.

به تازگی متوجه شدیم که کمپانی ال جی وظیفه تولید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال را به عهده خواهد داشت. در اسفند ماه گذشته نیز دریافتیم که نسل جدید این گوشی های هوشمند از جک هدفون برخوردار نخواهند بود.

شایعه ای که امروز منتشر شده، دو خبر قبلی را تایید می کند؛ علاوه بر این برخی از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 2 نیز منتشر شده است. یکی از منابع آگاه که در پروسه تولید یکی از این گوشی های هوشمند فعالیت می کند، اطلاعاتی را در اختیار XDA Developers قرار داده است.

وال آی که نام گوشی کوچکتر است، به مدل سال گذشته شباهت های بسیاری دارد. این بدان معناست که متاسفانه با حاشیه های زیاد و نمایشگر 4.97 اینچی 1920 در 1080 روبرو خواهیم بود.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری برخوردار نخواهند بود و گوگل اینبار از اسپیکرهای استریو استفاده خواهد کرد.

شایعه دیگری که منتشر شده بود، از طبیعت اچ تی سی دستگاه خبر داد؛ گوشی وال آی به اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه 64 گیگابایتی مجهز خواهد شد. این حجم حافظه در نسخه سال قبل وجود نداشت.

اما گوشی تایمن که نام رمزی گوشی پیکسل ایکس ال امسال است، در مقایسه با نسخه سال قبل از حاشیه های کوچکتری برخودار می شود. این دستگاه با نمایشگر 5.99 اینچی با پنل 1440p اولد الجی همراه خواهد بود. طراحی پنل پشتی نیز همانند سال قبل، از دو رنگ از جنس شیشه و فلز خواهد بود.

گوگل قصد ندارد گوشی های خود را به دوربین دوگانه مجهز کند و به دوربین های تک لنزی اکتفا می کند. مشخصات این دستگاه نیز به نسخه وال آی شباهت دارد؛ با اینحال به نظر می رسد که قدرت پردازش آن 2.45 گیگاهرتز باشد.

با انتشار اخبار و شایعات بیشتر، تصویر ذهنی ما از این گوشی های هوشمند کامل تر می شود. امیدواریم این گوشی ها هرچه زودتر راه اندازی شوند.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر