;
coinex

هواوی میت 10 در اواخر سال جاری رخ نشان می‌دهد

هواوی میت 10 در اواخر سال جاری رخ نشان می‌دهد
هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در اواخر امسال خودنمایی خواهد کرد. این برهه از سال، زمانی است که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند خود را آماده می کنند تا جدیدترین مدل از فبلت های خود را به بازار معرفی کنند. در حالی که سامسونگ گلکسی نوت 8 پیش بینی شده ترین دستگاهی است که در اواخر پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد، انتظار می رود که محصول مهم دیگری نیز در راه باشد. هواوی میت 10 نام این محصول جدید است.

در ادامه روند سنتی معرفی گوشی‌های هوشمند سری میت هواوی، انتظار می رود که گوشی هواوی میت 10 در پاییز امسال رونمایی شود. به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد گوشی هواوی میت 10 با یک نمایشگر تمام صفحه ظاهر خواهد شد. با توجه به این که بازار گوشی های هوشمند پر است از اسمارت فون های بدون حاشیه، این موضوع کاملا قابل پیش بینی خواهد بود.

کمپانی هواوی گوشی هوشمند هواوی پی 10 خود را در ماه فوریه معرفی کرد و اکنون کاربران منتظر هستند تا دستگاه پرچمدار بعدی این کمپانی از سری میت رونمایی شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی میت 10 بعد از انتشار آیفون 8 اپل رخ نشان خواهد داد.

با توجه به شایعات منتشر شده قبلی، فبلت هواوی میت 10 دارای یک نمایشگر 6 اینچی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن حتی بزرگتر از گلکسی اس 8 سامسونگ است. بنابر همین گزارش ها، گفته می شود که اسکنر اثر انگشت این دستگاه در زیر نمایشگر آن قرار گرفته و پردازنده کرین 970 با لیتوگرافی 10 نانومتری به آن قدرت خواهد داد.

یکی از نکات جالب توجهی که درباره هواوی میت 10 گفته می شود، وجود دو دوربین دوگانه در عقب و جلوی این اسمارت فون است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، نسلی از گوشی های هوشمندی وارد بازار خواهد شد که به دو دوربین دوگانه سلفی و اصلی مجهز خواهند بود. باید دید که هواوی با مدل میت 10 خود، چه محصولی را روانه بازار خواهد کرد؟!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر