;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 7 FE در بنچمارک GFXBench آشکار شد

مشخصات گلکسی نوت 7 FE در بنچمارک GFXBench آشکار شد

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 FE که نسخه ای مرمت شده از گلکسی نوت 7 است در 7 جولای (16 تیرماه) راه اندازی خواهد شد. منظور از FE، نسخه آزمایشی این گوشی هوشمند است.

تنها یک هفته به عرضه گلکسی نوت 7 FE باقی مانده است و هواداران آن به طور قطع بسیار هیجان زده هستند؛ لازم به ذکر است که این موبایل در مرحله اول، تنها در کره جنوبی راه اندازی می شود. گفته می شود که نسخه جدید از همان مشخصات گلکسی نوت 7 اصلی برخوردار خواهد بود، البته به جز باتری که کمی کوچکتر است.

در پایگاه داده پنچمارک، این دستگاه با نام Note 7R مشخص شده که احتمالا نام نهایی آن نخواهد بود. این گوشی هوشمند به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد شد. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 FE از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار می شود؛ این احتمال وجود دارد که کیفیت آن به کواد اچ دی برسد و با رزولوشن 1080p همراه باشد. یک دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 5 مگپیسلی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. یک پردازنده اگزینوس 8890 با قدرت پردازش 2.6 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی نیز تامین قدرت آن را به عهده خواهند داشت.

در پایگاه داده پنچمارک، این دستگاه با نام Note 7R مشخص شده که احتمالا نام نهایی آن نخواهد بود. این گوشی هوشمند به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد شد.

اندازه باتری در این بنچمارک مشخص نشده است؛ اما گزارش ها حاکی از آن هستند که یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که گلکسی نوت 7 FE به دستیار صوتی بیکسبی مجهز می شود و این بدان معناست که یک دکمه مجزا برای فعالسازی آن تعبیه خواهد شد. سامسونگ قصد دارد این قابلیت را در گوشی های میان رده ی خود نیز راه اندازی کند.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر