;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی ردمی پرو 2 با دوربین دوگانه آشکار شد

مشخصات گوشی شیائومی ردمی پرو 2 با دوربین دوگانه آشکار شد

اخیرا مشخصات شیائومی ردمی پرو که به دوربین دوگانه سونی IMX362 مجهز شده در فضای اینترنت منتشر شد.

بار دیگر شاهد انتشار اخباری پیرامون گوشی شیائومی ردمی پرو 2 هستیم. این گوشی هوشمند، مدل دومین نسل این غول تکنولوژی است که نسخه ای پیشرفته تر از شیائومی ردمی پرو سال گذشته به شمار می رود. شیائومی ردمی، اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که به نمایشگر اولد و تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده است. ردمی پرو در جولای سال گذشته راه اندازی شد و حالا به نظر می رسد که باید منتظر نسخه دوم آن باشیم.

مشخصت لو رفته حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 به نمایشگر LCD که توسط TCL تولید شده، مجهز خواهد شد. شایع شده که این نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی و فول اسکرین همراه خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که این دستگاه هوشمند به رم 3 گیگابایتی که توسط سامسونگ تولید شده مجهز می شود؛ اما نوع پردازنده مشخص نیست. اخیرا در وبسیات رسمی شیائومی دیده شده که ردمی پرو 2 از اسنپدراگون 660 برخوردار خواهد شد.

مشخصت لو رفته حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 به نمایشگر LCD که توسط TCL تولید شده، مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، مشخص شد پرو 2 به تنظیمات دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX362 و 5 مگاپیکسلی سامسونگ S5K4E8 مجهز می شود. همچنین یک سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P8 برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات آن می توان به وای فای، بلوتوث، شتاب سنج و ژیروسکوپ اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر