;
coinex

مشخصات گوشی موتورولا موتو زد 2 در GFXBench آشکار شد

مشخصات گوشی موتورولا موتو زد 2 در GFXBench آشکار شد

گوشی موتو زد 2 پرچمدار سال 2017 کمپانی موتورولاست؛ این گوشی هوشمند، مدل جدید موتو زد است که سال گذشته راه اندازی شده بود.

به نظر می رسد که به زودی شاهد راه اندازی گوشی موتورولا موتو زد 2 خواهیم بود؛ به همین دلیل است که مشخصات آن در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

همانطور که در این بنچمارک مشخص شده، گوشی موتو زد 2 به نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 2560 در 1440 مجهز می شود. یک تراشه اسنپدراگون 835 هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.45 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 تامین قدرت آن را به عهده دارند. این سیستم روی تراشه با یک رم 4 گیگابایتی همراه شده و یک حافظه 64 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. گفته می شود که این ظرفیت با میکرو اس دی کارت افزایش یابد.

به نظر می رسد موتو زد 2 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شود. اما مشخصات GFXBench از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با رزولوشن 4K خبر می دهند. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار می شود.

به نظر می رسد موتو زد 2 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شود. اما مشخصات GFXBench از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با رزولوشن 4K خبر می دهند.

این تلفن هوشمند، همانند نسل قبلی خود از Moto Mods برای نصب لوازم جانبی دستگاه برخوردار می شود. گوشی موتو زد به جک هدفون 3.5 میلیمتری مجهز نشد، اما موتو زد 2 از این قابلیت برخوردار می شود. شایعات حاکی از آن هستند که گوشی موتو زد 2 فورس نیز در کنار زد 2 رونمایی می شود. مشخصات این دستگاه به زد 2 شباهت دارد؛ البته با این تفاوت که به نمایشگر نشکن مجهز می شود. انتظار می رود گوشی موتو زد 2 در تاریخ 30 ژوئن رونمایی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر