;
coinex

دوربین دوگانه ی گلکسی نوت 8 با بهترین تنظیمات همراه است

دوربین دوگانه ی گلکسی نوت 8 با بهترین تنظیمات همراه است

شایع شده که تنظیمات دوربین دوگانه ی گوشی گلکسی نوت 8 بهتر از تمامی دوربین های دوگانه ایست که در حال حاضر وجود دارند.

آیا گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؟ با توجه به اخبار و شایعات اخیر، احتمال آن بسیار بالاست. در حقیقت، کمپانی سامسونگ در رویداد MWC شانگهای به نوعی به این موضوع اشاره کرده است؛ این کمپانی از یک سیستم دوربین دوگانه ی ایزوسل رونمایی کرد.

یکی از منابع داخلی مدعی شده که گوشی نوت 8 به سیسم دوربین دوگانه ای مجهز می شود که از تمامی تنظیمات مشابه حال حاضر، بهتر خواهد بود. گفته می شود یکی از ویژگی های مهم آن، حالت پرتره است که کیفیت تصویر بهتری را با تار کردن تصویر پس زمینه ایجاد می کند.

شایع شده این گوشی هوشمند به سنسورهای 13 مگاپیکسلی مجهز می شود؛ یکی از آنها از نوع RGB بوده و دیگری، مونوکروم خواهد بود. این همان ترکیبی است که شرکت های دیگر هم از آن استفاده کرده اند؛ اما کمی متفاوت تر از اپل است. تفاوت دوربین آیفون 7 پلاس در این است که یکی از دوربین ها، نمایی با زاویه گسترده ایجاد کرده و دیگری، زوم بهتری دارد. در هر حال، باید منتظر نتیجه ی این رویکرد سامسونگ بمانیم.

بسیاری بر این عقیده اند که سامسونگ به زودی از دستگاهی با دوربین دوگانه رونمایی می کند. دوربین های دوگانه این روزها به یک گرایش کلی تبدیل شده اند و سامسونگ ترجیح می دهد که از این قافله عقب نماند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر