;
coinex

مشخصات گوشی ویوو ایکس 9 اس در بنچمارک GeekBench رخ نشان داد

مشخصات گوشی ویوو ایکس 9 اس در بنچمارک GeekBench رخ نشان داد

مشخصات گوشی جدیدی که به نظر می رسد همان ویوو ایکس 9 اس باشد، اخیرا در وب سایت بنچمارک محبوب گیکبنچ رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

انتظار می رود این مدل جدید همراه با گوشی ویوو ایکس 9 اس پلاس که اخیرا تاییدیه تنا و 3C را دریافت کرده، راه اندازی شود. هر دو مدل با مشخصات مشابهی عرضه می شوند و احتمالا بزرگ ترین تفاوت آنها، اندازه ی نمایشگرهاست.

گوشی ویوو ایکس 9 اس که با شماره مدل Vovo TD1608 همراه شده، از اندروید 7.1.1 نوقا و جدیدترین تراشه ی میان رده کوالکوم یعنی اسنپدراگون 660 که یک پردازنده هشت هسته ایست، برخوردار می شود. این پردازنده همراه با رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این احتمال وجود دارد که نسخه بالاتری با رم 6 گیگابایتی نیز راه اندازی شود.

گوشی های سری ایکس ویوو با دوربین دوگانه همراه هستند؛ بنابراین انتظار می رود که نسل جدید آنها نیز از همین تنظیمات برخوردار شود. گفته می شود این تلفن هوشمند به زودی راه اندازی می شود.

گوشی ویوو ایکس 9 اس که با شماره مدل Vovo TD1608 همراه شده، از اندروید 7.1.1 نوقا و جدیدترین تراشه ی میان رده کوالکوم یعنی اسنپدراگون 660 که یک پردازنده هشت هسته ایست، برخوردار می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر